Black Boys

Ik weet niet hoe het komt maar de laatste tijd vind ik zwarte jongens veel mooier dan blanke jongens. ze zijn gewoon… warmer; idk. Blanke jongens doen me niks meer, terwijl als ik een zwarte jongen zie ik helemaal in zwijm val ^^. is er iemand die mijn mening deelt?

Sinds mn vriendin verkering heeft met een zwarte jongen (echt een prachtige lach) zie ik ze wel eerder ofzo, zegmaar dat ik het tot een mogelijke lover optie zie. daarvoor niet. maar mn mening is nu door ervaring veranderd. dat is wel grappig :stuck_out_tongue:

je kent de uitdrukking hè :stuck_out_tongue:
once you go black you never go back!

jaaah ik ging vorige week naar zo’n festival en toen zag ik ook alleen maar mooie donkere jongens<3 hahaha en heb ook wel een leuke ontmoet :slightly_smiling_face:

haha XD die ken ik

Ik heb juist het tegenovergestelde.
Ik val juist op blanke jongens, en niet zwarte. Niet dat ik een racist ben, vind ze ook erg aardig, maar ik val er gewoon niet op. Ik weet niet waarom, ze zijn niet lelijk, dat niet.

hahah die fase heb ik ook een tijdje gehad :stuck_out_tongue:
val op dit moment eigelijk voornamelijk op getint

ik heb dat ook wel, maar niet echt zwart. zegmaar getint
ik vind bijvoorbeeld darryl echt lekker ;p

haha. ik denk wel dat het klopt.
net als ‘the blacker the berry the sweeter the juice’.
jeeesus I want a black boyfriend!

ja ik viel eerst op blank, toen op getint, en nu op zwart:p steeds donkerder dus. ik vind getinte jongens nog altijd mooi hoor, maar tot echt donker voel ik me op de één of andere manier toch meer aangetrokken.

ik heb juist het tegenovergestelde :wink:

ooh so recognisable :slightly_smiling_face:
ik was een paar dagen geleden in parijs en daar lopen zooooo veel mooie donkere jongens rond. eentje op de metro was echt helemaal perfect.en alleen al daarom vond ik het verschrikkelijk om terug te komen, bij mij op school zit er namelijk geen ene! :frowning_face:

Ohh ik val op alles,vooral bruin omdat ik zelf ook zo ben (L) maar niet te donker.
Maar niet te donkerr oeee ik ga fotos plaatsen

Kom naar Amsterdam (L)

lol. ik val juist op jongens die helemaal het tegenovergestelde zijn van mij, zowel van karakter als uiterlijk. een jongen met blond haar en blauwe ogen is daarom ook echt niks voor mij!

ik ben juist zelf bruin en val alleen maar op échte hollanders, niet dat verkeerd is
zeker niet!
nederlanders zijn hot :grinning:
maar engelsen zijn het best [a]

ja mss ga ik als ik mn school af heb daar wel studeren ofzo :slightly_smiling_face:

http://bp1.blogger.com/_neHV4yvY7gw/RwKQwIqRKbI/AAAAAAAACgA/tkxVj-loNrU/s400/106_and_park_trey_songz.jpg

Wel die linker hoor