Black Berry Bold 9700

hey allemaal
wie heeft er een Black Berry Bold 9700 en wat vinden jullie er van want misschien wil ik er ook eentje kopen.
xxx

Ik heb er eentje! Ik vind het echt een super telefoon! Hij werkt heel snel, en dat trackpad werkt ook fijn. Snel internet en gewoon een mooie telefoon. Hiervoor heb ik altijd Nokia’s gehad, en dat vind ik nog steeds onwijs goede telefoons, maar deze is gewoon beter. En wat ook handig is, is dat als je muziek erop wilt luisteren je je gewone oordopjes erin kan doen, die bijv. voor je iPod zijn. De telefoon heeft ook een goede geluidskwaliteit.

okeej thanks

Et is echt een pokke telefoon af en toe. Bij velen is ie al kapot gegaan.

nu hier toch een topic is over blackberry ;d,
ik heb een vraag:
ik ga er een kopen van de nicht van mijn vriendin maar die is niet simlock vrij maar is provider van hi, ik wil mijn eigen hi internet abbo er in doen ,
maar werkt hij dan nog ?
xxx

up

Ja, zelfde provider kan er gewoon in.

ook als ik abbo heb en diegene prepaid ?

Ik vind um echt super! Ik heb um nog niet zo lang, maar ik kan niks vinden waarmee ik niet tevreden ben!

Ik ben echt in love met mijn BB, heeeerlijke telefoon en ben er echt verslaafd aan! Internet is heerlijk, het toetsenbord is fijn en trackpad werkt goed, echt i love it!

op de een of andere manier vind ik BBs niet echt leuk… maar ik heb wel gehoord dat t goede phones zijn…

Ik heb hem 30 min. geleden ontvangen, en was er zooooo blij mee en was al lekker aan het internetten tot dat hij nu ineens met geen mogelijkheid meer aan wil? Heeft ietmand hier ervaring mee?

(ja ik ben het meest a-technische persoon ter wereld)

batterij er uit halen en opnieuw proberen ?

Batt. op? :stuck_out_tongue:

ik heb een vraagje, graag alleen reageren als je het zeker weet! (:

Ik wil namelijk misschien de BB gaan kopen voor 200 euro met prepaid simkaart, alleen heb ik zelf via Simpel (dus KPN) een abbonement op zo’n only sim kaartje, als ik de BB dan simlock vrij laat maken, gaat mijn abbonement kaartje er dan 100% zeker weten in? en dat mijn abbo dan gewoon doorgaat, of moet dat prepaid simkaartje van vodafone er per sé in?

Alvast bedankt!

jaa als je telefoon simlock vrij laat maken kunnen alle kaartjes gwn er in

oké dankjewel :wink:

Je hebt wel het speciale Blackberry Internet nodig! Gewoon internet doet het geloof ik niet op de BB maar er zijn speciale BB-internetbundels, die heb je nodig!

Ik heb er ook 1. Vind het echt de fijnste telefoon die ik tot nu toe heb gehad, internet werkt heel goed en snel… heb eigenlijk nog niet echt minpuntjes kunnen ontdekken.

haha grapje hij doet het alweer.
Even on-topic, ik vind hem tot nu toe heel fijn in gebruik (behalve van dat ene probleempje:p).