Black beauty

Belachelijke reactie.

Waarom, oh, waarom is het woord zwart toch zo beledigend voor mensen? Nederlands, die niet getint zijn, zijn toch ook gewoon ‘wit’? Waarom is dat nou weer niet erg dan? Het is gewoon zo hoe we elkaar noemen. Wat maakt het uit.

^pff, de autist zegt weer wat. :confused:
Niks tegen autisten hoor, maar ik vind haar gewoon zó irritant, het lijkt me beter als ze naar 'n ander forum gaat.

OT: bij de Etos hebben ze , zoals al eerder gezegd, zo’n speciale lijn voor de donkere huid. (:

Ik vind roze,goud en peachy tinten mooi bij een donkere huid.

Ik ken genoeg nederlanders die het niet leuk vinden om WIT genoemd te worden, het maakt voor sommige veeel uit maar mensen zoals jij snappen dat niet :’).
Black opal is trouwens een goeie merk,maar foundation is niet echt nodig omdat meisjes met donkere huid een mooie huid vanzichzelf hebben!

http://www.youtube.com/user/DutchDivaLaura#p/u/17/2KQj4puyKr4

Volgens mij bedoelde die jipenjanneke wel wat lulligs, tenminste, zo kwam het op mij over :’]

Nee maar dat heeft meer te maken met dat ze te lang niet in de zon hebben gelegen :’).
Nee maar volgensmij bedoelde ze dat helemaal niet. Wat is er nou weer mis met zwart/wit benaming is deze gevallen?