Black beauty

Dag meiden,

Ik ben al tijden opzoek naar make-up en andere Beauty producten die geschikt zijn voor de donkere huid. Heb jij de mooiste lipgloss, foundation of nep haar? Laat dan een bericht je achter.

Gr. Rozanna

ben je een beetje getint of heb je een echt heel donkere huid?

Ik heb een donkere huid…

Bij sommige etossen ofzo heb je een merk dat Black Opal heet. Misschien is dat wel wat. Ik heb er voor mij zelf wel al een goede foundation gezien.

bij sephora hebben ze geloof ik wel goede foundation voor de donkere huid!

je bent gewoon zwart dus? gewone foundation dus

black up of opeal vind ik eingelijk niet zo mooi (ben lichtgetint)
mieschien moetje mac bekijken?

ik ben ook donker, en ik vind sommige lipglossjes van mny wel mooi !
zoals de paarsachtige en de roodachtige.

ik vind bij donkere vrouwen een lichte perzik kleurige lipgloss altijd heel mooi (persoonlijke mening)
en verder heb je wel donkere foundations, weet er 1 is een mousse en die is heel donker kan me zo alleen niet herinneren hoe die heet.
en make up moet je beetje op je kleding afstellen denk ik? zou gewoon heel veel uitproberen in een winkel

Ik ben niet zwart;)…er zijn veel versdchillende tinten donkere huid. Zwart ben je meestal als je bijv uit Nigeria komt bijv…Ik ben meer twix bruin zeg maar;)

Ik ben niet zwart;)…er zijn veel versdchillende tinten donkere huid. Zwart ben je meestal als je bijv uit Nigeria komt bijv…Ik ben meer twix bruin zeg maar;)

Bij MAC hebben ze alle tinten misschien moet je je daar eens laten adviseren!

Ik ben half Nigeriaans:P
Sorry, moest ik gewoon even zeggen. Maar ja, ik denk dat je ook beter bij MAC kan gaan kijken;)

:crazy_face:

Ik vind bij mensen met een donkere huid vaak goud-tinten oogschaduw heel mooi :3
Maar misschien wel een beetje te feestelijk voor een gewone dag? (goed, daar kan je alleen zelf over oordelen :slightly_smiling_face: )

Haha, nu heb ik zin in een Twix :’)

Misschien kan je hier in kijken
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/verzorging-donkere-huid.-175732.msg7084697.html#msg7084697

Jij spoort echt niet hè

bij mac, voor foundation concealer etc.
lipgloss kan je gewoon overal krijgen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Weetje je kan het beste naar de V&D, daar maken ze je helemaal op en zoeken ze de juiste make-up voor je. Het werkt echt, die vrouwen die daar werken weten wat ze doen! :slightly_smiling_face: