blablabla fotografie.

ik vind het nogal overdreven dat jullie allemaal je eigen “logo” enzo hebben hier…
ik bedoel, dat als het je werk is , dat je dan een logo hebt okee, maar sommigen zijn echt heel slecht en dan hebben ze een heel logo gemaakt enzo, dat vind ik nogal overdreven.
dus mijn vraag,
hoezo heb je een logo nodig?

Als die mensen daar blij van worden moeten ze dat toch lekker doen?

Jij vindt ze misschien slecht, maar anderen kunnen daar anders over denken. Ik vind het geen onzin of overdreven, het lijkt me nl. niet echt leuk als iemand anders gewoon je foto gaat gebruiken.

Laat ze toch.

Als ze het zelf willen? Laat ze het dan gewoon doen. Ik vind het niet zo’n probleem. Bovendien kan het dan minder snel ‘gestolen’ worden.

kan je je daar nou zo druk om maken dat je er een topic voor opent waar iedereen met je in zou stemmen : “Jaaaa, ze denken dat ze professionals zijn?”

waarom maak je je hier druk om… :blush:

Ik vind het eigenlijk best wel dom om op zulke fototechnisch slechte foto een logo te plakken, als je serieus iets wil bereiken is dat toch best slechte reclame!

Als je serieus goede foto’s maakt & shoots doet dan is het logo juist goede reclame, al vind ik sommigen wel heel groot erop staan. Less is more haha!

dan wil ik eigenlijk best wel een paar voorbeelden :’) (wie vinden jullie zo enorm slechtterwijl ze wel een logo heeft?)
:slightly_smiling_face:

kijk jij snapt het.

dit is eigenlijk gewoon aanstellerij. :’)
laat die mensen lekker.

sommigen mensen stelen ook slechte foto’s :grin: en dat is gewoon niet leuk.

Omdat de mensen zelf trots zijn op hun foto’s.

dit is geen aanstellerij dit is het uitdrukken van irritatie. :wink:

wat maakt het uit. Ik zet mijn naam op elke foto’s. Als mensen zich goed bij voelen en het zijn hun foto’s.

het onnodig uitdrukken van irritatie, vragen om bevestiging van jou mening omdat jij vind dat andere fout zijn :slightly_smiling_face:!