Blaasproblemen

Heee,

Ik heb de al een half jaar lang van een soort blaasontsekingen, het is echter maar een keer echt een blaasontsteking geweest.
Mijn urine is al meerdere keren door het ziekenhuis onderzocht en telkens komt er niks uit.
Vandaag heb ik weer uitslag gehad van zo’n ziekenhuisonderzoek, en er was weer niks uitgekomen. Ik moet dus morgen naar de dokter.
Nou is mijn vraag of jullie ook wellis hier last van hebben gehad, en wat er aan gedaan is.
Zo kan ik misschien met jullie ervaringen het voor mekaar krijgen om doorgestuurd te worden voor verder onderzoek!

xxxxx

Ik had ook de hele tijd last van net-niet blaasontstekingen, maar sinds ik cranberry tabletjes slik heb ik vrijwel nergens meer last van (:
Ik weet niet of je op de grens van duitsland woont? Want anders moet je ze daar halen, véél goedkoper! (:

Ik heb al cranberry pillen gebruikt, maar werkte niet. net als laxeermiddel.

Als ik het goed begrijp, gebruik je laxeermiddel voor je blaasproblemen?

dat heb ik op recept van de huisarts gekregen, omdat ze dacht dat het via mijn darm naar mijn blaas ging, alleen is mijn stoelgang goed en wordt ik misselijk van de laxeermiddel, maar mag er mee stoppen omdat het niet helpt :slightly_smiling_face:

Ik heb ook zoiets gehaad, steeds maar weer blaasonsteking niks hielp en ze konden ook niet vinden waarom. Ik ben toen noaar ster-thearpie geweest (drukpunten onder je voeten) en daar werd het bij mij een stuk beter van.

okee heb je er nu nog steeds last van? is het na de therapie helemaal verdwenen?