Blaasontsteking?

Hey,

Ik heb de laatste tijd erg pijn bij het plassen. Moet ook veel vaker dan normaal :S
Maar ik weet dus niet of het wel blaasontsteking is want ben net ongesteld geweest en had de tampon per ongeluk iets te lang laten zitten.
Ook ben ik misselijk (sinds gisteravond) en heb t wisselend warm & koud…
Weten jullie misschien of het wel blaasontsteking is?

X.

Nee, dat kunnen wij niet ruiken he.
Lever een potje plas in bij je dokter, die kan dan vertellen of je blaasontsteking hebt of niet. Maar het kan inderdaad heel goed dat je blaasontsteking hebt.

Ik denk, dat je eerder blaasontsteking hebt, dan dat je TSS hebt…

Maar zoals wat hierboven al heeft gezegt, lever een potje in.

naar de dokter gaan dus;p

jep ik weet wel haast voor 100% zeker dat je blaasontsteking hebt.
ik heb wel eens vaker blaasontsteking gehad en soms had ik daar ook koorts bij (vandaar het warm en dan weer koud hebben).
en DE symptomen van een blaasontsteking zijn idd toch wel veeeel moeten plassen en dan vaak maar een paar druppeltjes en dat het voelt alsof je scheermesjes plast. als ik jou was zal ik zo snel mogelijk een afspraak maken met de huisarts. als je dit een tijdje laat versloffen heb je kans op een nierbekkenontsteking en dit wil je echt niet !!!

Een blaasontsteking doet kaaaaaak veel pijn he? Maar als je er snel bij ben is het zo weer over met antibiotica (:

gewoon naar de dokter! die kan je echt het beste helpen!

Blaasontstekingen zijn echt kut :confused:
Gewoon ochtendurine bij je huisarts afgeven ;p

Gewoon naar de dokter en voor nu veel drinken!

dankjulliewel (: Ik ga zo snel mogelijk een afspraak maken en nu veel water drinken
En @doenie, ja t sucks echt. K durf al bijna niet meer naar de wc te gaan :blush: