blaasontsteking..

haaii… Ik heb een probleempje, ik krijg een blaasontsteking k voel het gewoon…
Maar ik wil op school echt NIEt naar de wc, ik vind dat zo smerig…Als ik een beetje pech heb zit ik 7 uur op school en dan nog ruim een uur fietsen dus ik moet het soms wel 8 uur ophouden… Heeft iemand tips hoe je een blaasontsteking kan voorkomen?

ga wel op school naar de wc, maar neem een product mee en reinig de wc-bril? :stuck_out_tongue:

[i]Vaker plassen :wink:

Blaasontsteking kun je ook krijgen doordat je het te lang ophoudt.[/i]

tips om blaasontsteking te voorkomen :

• je plas nooit ophouden
  • altijd heel je blaas leegplassen
  • voldoende water drinken
  • van voor naar achter afvegen
    dat waren de tips volgensmij, oja en van dat sap… bessensap ofzoiets?
    ik heb ook al 2 x blaasontsteking gehad, en ik zou als ik jou was ook gewoon op school gaan hoor, bij ons zijn ze ook vies, maar ik ga gewoon elke pauze, ik heb kleine blaas haha, gewoon niet op de bril gaan zitten en daarna je handen wassen :wink:

Je moet wel altijd gaan plassen als je de drang hebt om te plassen. Want op die manier creeer je dus een blaasonsteking ja. Je kan van die natte wc doekjes van huis meenemen en daarmee de bril schoonmaken? En wat veel mensen ook doen is wc papier over de bril doen en dan erop zitten. Je moet het NIET inhouden!

+ na sex altijd gaan plassen. Doen veel vrouwen/meiden ook niet.

Haha ik wel, maar dat is meer onbewust. Ik moet gewoon 10.000 keer op een dag naar de wc, wou dat ik minder vaak moest plassen en dat terwijl ik eigenlijk nog te weinig drink.

Wel naar de wc gaan je moet. Ik snap dat je wc’s op school vies vind. Dat vond ik eerst ook altijd, maar daar moet je je gewoon over heen zetten. Het is helemaal niet fijn om de hele dag met een volle blaas te zitten.

Laatst las ik nog dat in veel gevallen de wc’s in openbare ruimtes (wordt school daar ook onder verstaan?) schoner zijn dan wc’s thuis.

je kan ook ipv zitten er boven hangen
of bij ons hebben we ook een 1e en 2e verdieping
die wc’s zijn vaak schoner dan die beneden.

dit moet ik van mn zus als ik niet thuis ben sws.

~ Met wc papier schoonmaken , doortrekken en er boven hangen
~ Of bedekken met wc papier & eerst doortrekken voordat ik ga zitten
~ En :grinning_face_with_smiling_eyes: gewoon effe tussendoor, ik kom uit turkije en daar hebben ze dit soort wc’s:

http://www.tilburguniversity.edu/nl/onderwijs/kinderuniversiteit/images/wcpot_hurktoilet.jpg

Vind dat zo onhandig als ik in turkije buiten naar de wc moet hou het liever in hoor :grinning:

Zoals al gezegd, ga wel na de wc als je moet.
En dat sap is cranberrysap. Als je nu al blaasontsteking hebt moet je antibiotica gaan halen.
Het lijkt net of het in de lucht hangt, inclusief mezelf ben je de derde in een week die er een topic over aanmaakt :stuck_out_tongue:

Niet gaan plassen is super ongezond en dat hou je nooit vol.
Toen ik blaastontsteking had moest ik om de 5 minuten.

Wow, dat wist ik niet :’).
Ik plas soms 12 uurtjes gwn niet xd

Ja klopt, ik heb ook vaak blaasontsteking gehad omdat ik veel dronk maar niet genoeg naar de wc ging… Toen ben ik minder gaan drinken en toen kreeg ik het weer, dus het kan aan allebei de dingen liggen.
Conclusie: meer drinken + naar de wc gaan!

Whether you need。
Gets into our website for a minute that uses you
http://www.fashionjeanshop.com
We are international trade. We offer grade a quality product only. Our products are authentic quality with original box .No matter what reason it is. buy from us will have much more confidence ! So, please don’t hesitate, just contact us for details! We will be your reliable business partner!
Hope you guys will enjoy by online shopping without much disturbances

Om het volkomen ga naar dokter voor een kuurtje
niet eigenwijs als nog kuurt bij dokter ander krijg je nier bekking onstekking dan ben je veder van huis

In plaats van cranberrysap kun je bij de drogist ook cranberrycapsules nemen. Dat werkt bij mij veel beter dan sap. Ik gebruik altijd de cranberrycapsules ‘extra krachtig’ van de Etos. Als je die trouw elke dag inneemt, kunnen ze je heel goed helpen om een blaasontsteking te voorkomen.

kuurtje halen, ik heb nu al 2 week een blaasonsteking. Mijn urine is felrood.

Ik zou een kuurtje halen als ik jou was.