blaasontsteking

jup heen gaan, ik heb er momenteel wéér één. en het kan inderdaad veranderen in nierbekkenontsteking, en zover moet het natuurlijk niet komen

[i]Ik heb sinds zaterdag het idee dat ik een blaasontsteking heb, ben net naar de huisarts gegaan en het blijkt dat ik GEEN blaasontsteking heb.
Ik heb wel een vriend en ga ook met hem naar bed (zit aan de pil, dus zonder condoom)…
Ik moet nu veel gaan drinken zodat het filtert… en als het nog niet over is begin volgende week kan ik het beste terug komen.
Ik maak me nu dus erg druk en wil graag weten wat het zou kunnen zijn of dat het welleens vaker voor kan komen dat ik constant na het toilet het idee moet of ik nog een keer moet.
hartstikke vervelend.

[/i]

Ik heb ook af en toe het gevoel dat ik blaasontsteking heb, ik heb het 1 x echt gehad en dat was echt vreselijk! soms krijg ik dus weer hetzelfde gevoel enzo en pijn bij het plassen, het gevoel hebben dat je heel nodig moet maar dat er dan maar 1 druppel uitkomt. wat je moet doen is heel veel water drinken achter elkaar, bij mij gaat het dan altijd na een uur ofzo weer weg!

Heej, ik heb even een vraagje.

Ik had al een paar dagen pijn bij het plassen dus dacht ik dat ik blaasontsteking had, daarom had ik gister ochtend mijn urine opgestuurd. Half 12 kon ik bellen en dus dat deed ik, ze zijden dat ze niks konden vinden en het op de kweek zouden zetten. Dus vanochtend weer gebeld en ja hoor ik heb blaasontsteking.

Maaar nu is dus mijn vraag,
ik heb nu al twee dagen enorme pijn hele erge buikkrampen, vanacht hele nacht liggen huilen en klappertanden van de pijn. En heb enorme pijn in me rug en gedeeltelijk me zij. plus sommige momenten ben ik mislijk.

Kan je met blaasontsteking dan zon last hebben ? dat je gewoon uren wakker licht van de pijn en enorme pijn in je rug hebt enzo?

Wand ik dacht bij me zelf kan het ook zijn dat ik nierbekken ontsteking heb opgelopen door de blaasontsteking?? Ik ben nu wel bezig met zon kuurtje maar tot nu toe is het alleen maar minder geworden.

Ik zou het fijn vinden als iemand me met deze vraag kan helpen.

het kan ook zijn dat je niersteen hebt,
ik heb zelf (volgensmij) ook een paar keer blaasontsteking gehad, maar dat was eerder vervelend dan echt pijnlijk. Maar ik heb eigenlijk geen idee. Sorry