blaasontsteking

hallo meiden ,
ik heb aan vraag aan jullie ?
heeft iemand hier weleens blaasontsteking gehad of iemand vrienden , familie ofiets ?
want ik weet niet . de laatste tijd moet heel vaak naar de wc en dan plas ik maar een druppel en doet het heel erg pijn.
En ook een andere vraag komt dat alleen voor mij meisjes die al gemeenshap hebben gehad ?
ik heb namelijk nog geen gemeenshap

ik heb nog nooit blaasontsteking gehad, maar miss is het voor jou handig om ff naar de huisarts te gaan?

nooit gehad
maar ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan :open_mouth:
straks word t erger ofzo…

Ja heb blaasontsteking gehad.
En nee het komt niet alleen bij meisjes voor die gemeenschap hebben gehad.
(het kan wel gebeuren, dus na de seks naar de wc :3)

Je kan het als vrouw elk moment krijgen, gezien de urine buis vlakbij de anus ligt en zo darm bacteriën bij de urine buis kunnen komen.(daarom nooit van achter naar voren vegen)
En als je een lage weerstand hebt heb je er ook meer kans op.

zal maar langs DU DOKTER gaan
suc6

ik ben er net weer vanaf! ik had ook dat ik steeds maar 1 druppeltjes plaste en dat deed dan pijn.
dan moet je gwoon je urine naar de huisarts brengen en dan krijg je pilletjes en met een dag is het al minder!! helpt egt!
suc6!

Nee je hoeft niet perse gemeenschap gehad te hebben je kan het altijd krijgen door bacterien enzo, Grote kans dat je dat hebt want tekenen zijn dus dat je vaak gevoel hebt dat je naar wc moet en pijn doet.

Ik heb dat ook gehad paar jaar terug, naar dokter geweest krijg je flesje met roze spul erin en een speciale lepel moest elke dag een lepel maar smaakt absoluut niet vies ofzo. (toen was ik wel wat jonger dus weet niet of nog steeds zo is)
zou er wel even mee naar de dokter gaan

Thanx meide

Ik kreeg het steeds na seks. Heeft met uitplassen te maken ofzo?
Nouja iig, snel mee naar de dokter, want blaasontsteking kan veranderen in een nierbekkenontsteking en dan heb je echt heel veel pijn.
(Dat kreeg ik dus.)

even naar de dokter voor de zekerheid.

ik heb het ook gehad maar ben nog maagd mijn enige twee tips zijn crandberry sap voor de nacht drinken en niet te vaak gaan plassen
hoop dat je er wat aan hebt

x:zwaai:

Ik heb dat zeg maar ook, dat ik het gevoel heb dat ik vaak moet plassen en dan plas ik idd maar 1 druppel en het voelt apart, maar ik heb het niet elke dag?
Ik heb het nu ongeveer 4 x gehad en dat echt in een aantal maanden… Dus zegmaar elke keer een ochtend ofzo, en daarna heb ik er geen last meer van ?
Is het dan ook wel een blaasontsteking…?

Huisarts…

Dat doe ik altijd. :cold_sweat:

Heb laatst blaasonsteking gehad, deed heel erg zeer.
Als je moet plassen voelt het alsof je heel veel moet maar er komt maar heel weinig uit, en dan brand het als een gek, vooral op het eind. Je moet om de zoveel minuten naar de wc en dan heb je dat constant.
Je moet idd van voor naar achter vegen, want anders komen de bacterien bij je geslachtsdeel terecht.
Ik zou naar de dokter gaan, in een potje plassen, daar onderzoeken ze gelijk of je het hebt.
Er zit dan bijv. bloed in, dat kun je goed zien.
Ik zal wel snel gaan, want zoiets kan ook erger worden.

Ik moest btw aan de antibioticakuur van een week ofzo.

Oud topic mensen.

Mijn zus moest ook een antibioticakuur, en heel veel drinken

Edit: oh, deze is oud