Blaasontsteking + plastest

Ik ben er vrijwel zeker van dat ik een blaasontsteking heb, en het is redelijk pijnlijk, maar ik durf er niet mee naar de dokter omdat ik gehoord heb dat je dan een plastest moet doen. Het probleem is dat ik net nogal veel heb zitten blowen, en ik heb schrik dat ze dit zullen zien aan mijn urine… Help?

Nee hoor dat zie je echt niet in de urine.

Gewoon ff in een potje plassen morgen ochtend en dat meteen even langs brengen, kijken ze het na (alleen strip voor blaasontsteking is dat hoor dus geen wiettest :stuck_out_tongue: ) en dan hup krijg je een kuurtje voorgeschreven. Het lijkt me niet dat je plas opeens groen is dus dat zullen ze heus niet zien :wink:

Je moet met ‘‘schone’’ urine naar de dokter gaan, dus de urine die je 's ochtends als eerst uitplast. Dan ga je met je potje naar de dokter en die kijkt met een simpele test of je een blaasontsteking hebt. Je kunt het zelf trouwens ook zien, bij mij zat er toendertijd bloed in mn urine.
Ik denk niet dat ze met zon simpel testje zien dat jij geblowed hebt, bij mij waren ze binnen 5 minuten terug met het resultaat.

Bedankt!
Toevallig nog iemand tips om voorlopig de pijn te verlichten? :’)