blaasontsteking of niet ?

Heb je seks gehad?

Btw. verplaatst naar beauty. Aub voortaan even kijken waar je het plaatst :slightly_smiling_face:

NEE. ik heb geen seks gehad !!!

Zou best een blaasontsteking kunnen zijn. Gewoon even naar de huisarts gaan en dan krijg je er wel wat tegen.

Hmm het kan idd blaasontsteking zijn.
Soa zal het niet zyn, maar je zegt dat het ook opgezwollen is wat meer op schimml/infectie of soa lijkt.

Zou even langs de huisarts gaan, soa zal je niet hebben maar msschien een schimmeltje

jaa ga ik ook even doen maar hebben jullie nog tips om thuis iets te doen ?? of is dit wel ernstig wat ik heb??

Er is een topic over wat je allemaal kunt doen tegen blaasontsteking. Als je even de zoekfuctie gebruikt dan vind je het

bedankt… iemand nog meer tipss:D?

gewoon altijd dokter als je zoiets hebt. we kunnen hier wel gokken over wat je zou kunnen hebben maar de dokter is de enige die kan zeggen wat je echt hebt. en die zal natuurlijk ook wel weten wat je ertegen kan doen.

+ ik denk dat ik ooknog ongesteld wordt vandaag of morgen !!

ik denk dat je blaasontsteking hebt.

Vroeger had ik heel vaak blaasontsteking, ik was ook al 2 keer naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken enz.
Als je even naar de dokter gaat krijg je gewoon een drankje of wat dan ook
en dan is het ook zo weer over.

verder moet je heel veel drinken (water, sinasappelsap) en het goed schoonhouden :slightly_smiling_face:

opgezwollen schaamlippen hebben toch niks met een blaasontsteking te maken?
ik zou gewoon dringend naar de huisarts gaan want als het toch een blaasontsteking is kan het een nierontsteking worden en da doe echt super veel pijn