Blaasjes

Hey, ik kom hier met een beetje een gênant probleem, vandaar dat dit mijn eerste bericht is op dit account, wil namelijk graag anoniem blijven dus heb even een ander account aangemaakt.
Ik ben er sinds net achter dat ik een soort blaasjes/puistjes aan de binnenkant van mijn vagina heb… Het klinkt heel smerig, sorry. Ik heb een vaste vriend en we doen het meestal met condoom, maar ook wel eens zonder omdat ik ook aan de pil ben. We zijn allebei elkaar eerste bedpartner dus een soa lijkt me niet het geval… Of wel? Of kan je ook jeugdpuistjes hebben in je vagina? Hopelijk kan iemand me helpen.

Jeugdpuistjes in de vagina lijkt me sterk. ;p
Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was, die weet het heel veel beter dan een stel tienermeiden op internet.

Voor dit soort dingen kan je beter niet op internet terecht, dan krijg je alleen maar spookverhalen. Ik zou er mee naar de huisarts gaan, die kan je beter helpen.

Een SOA als Genitale Wratten kan trouwens ook op een andere manier dan seks worden doorgegeven, bijvoorbeeld door gebruik van een handdoek die eerst gebruikt werd door een besmet iemand, volgens mij. Maar dat is iets waar je met een doktersbezoek iets voor kan krijgen en vanaf kan komen.

misschien heb je inderdaad een SOA? of misschien ben je alergisch voor je soort ondergoed?! idk’’ of voor het condoom

IK heb ook wel eens blaasjes zitten. Maar alleen als ik iets gebruikt heb met alcohol erin. Mijn lichaam kan sowieso slecht tegen producten met alcohol en daar al helemaal. Misschien heb jij ook wel een of andere alergie

Bedankt voor jullie reacties, als het het blijft zitten ga ik maar naar de huisarts dan. Ik wacht het eerst nog even af, misschien gaat het wel weer vanzelf weg en ligt het inderdaad misschien aan een bepaald product ofzo.

In de vagina lijkt me sterk, maar ik heb wel eens op m’n buitenste schaamlippen een puistje gehad. Als het erger wordt en/of niet binnen een week is verdwenen kun je contact opnemen met je huisarts.

Ik zou toch maar een SOA test doen, en je vriend ook.

Kan ook een schimmelinfectie zijn. Niet te lang wachten, ik zou maandag even een afspraak bij de dokter maken. Hoe eerder je erbij bent, des te gemakkelijker is het te behandelen, wat het dan ook is!

doen ze zeer? herpes, kun je ook via de mond oplopen, dus als je vriend bijvoorbeeld een koortsblaar heeft, en als hij je eh gaat eh bevredigen met zijn mond bij jou beneden kun je t ook krijgen.

zijn dat niet gewoon van die talgkliertjes :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Dit gaat misschien heel vreemd klinken… Maarja, boeie … XD
Ik ben zelf namelijk allergisch voor een bepaald soort wasmiddel. Dus als ik mn onderbroeken met ariël wasmiddel was, krijg ik bultjes rond mn vagina. Misschien is dit het geval, voor de zekerheid zou ik naar de huisarts gaan want je kan geen risico’s gaan lopen.