Blaasjes rond geslachtsdeel

Hoi, ik heb blaasjes rond mijn geslachtsdeel die niet weggaan. Hoewel jullie goed bedoelde adviezen, ga ik liever niet naar de huisarts. Ik dacht misschien een soa, maar ik heb nooit seks gehad. Weet iemand wat het kan zijn en wat je er tegen kan doen? Alvast bedankt!

Als ik google kom ik op herpes uit, maar aangezien je geen seks hebt gehad is die kans natuurlijk heel klein. Het kan ook komen doordat je misschien te ruig hebt geschoren. Ik zou het een week aankijken en als het niet weggaat of erger wordt toch echt naar de huisarts gaan. Die weet het het beste.

Ik denk gewoon wat uitslag

Hoelang heb je het al?

Bedankt allemaal! Ik denk dat ik het nu zo’n 9 maanden heb.

Nou wat het ook is, ik zou gewoon naar de dokter gaan. Dat is wel erg lang.

Als je het al zolang hebt, kun je beter naar de dokter gaan. Ik snap dat je liever niet gaat, maar als je het fijner vindt, kun je misschien aangeven bij het maken van de afspraak dat er een vrouwelijke dokter naar kijkt, als ze die daar hebben. De huisarts ziet wel vaker een bloot lichaam, dus je hoeft je niet te schamen. Het hoeft niet perse een soa te zijn, maar kan ook wat anders zijn. Daarom zou ik toch maar even naar de huisarts gaan. Succes!

Je kan ook herpes krijgen via een koortslip

Hee hee, ik zou meteen naar de huisarts gaan. Wie weet heeft die een middeltje voor je waar het meteen van weggaat. En dan weet je ook meteen wat het is!

Mocht je dat spannend vinden, probeer dan te onthouden dat de huisarts echt wel gekkere dingen ziet op een dag. Je kan er ook voor kiezen om zelfs te zeggen dat je het spannend vind, dan kan de huisarts er rekening mee houden.

Sterkte!

Oh dat is wel al lang, ik zou dan wel naar de huisarts gaan! Ik heb er ook ooit gelegen met m’n benen wijd en het valt echt mee hoe eng dat is.