blaasje? op lip

hee meiden, ik zit met een probleempje…
heb echt al ong. 3 / 4 weken een soort van blaasje/puist boven op me lip.

en hij gaat maar niet weg. heb er eerst niets mee gedaan toen na een week tandpasta opgesmeerd en de laatste paar weken smeer ik er sudocreme op maar hij gaat nog steeds niet weg…
weten jullie misschien wat dit is, of hoe ik er vanaf kom?

afbeelding kon niet kleiner?

Misschien moet je het gewoon elke dag goed reinigen en er verder zoveel mogelijk afblijven… Bij mij helpt dat in ieder geval…

Hm, ik denk dat het het beste is om zoiets uit te drogen, of het nou een puistje of een blaasje is… Dus als ik zou was zou ik er verder niet aanzitten, maar gewoon elke avond even iets erop smeren wat uitdrogend is.

where, in the name of God, sloeg dat op? echt waar jij klikt op een topic en geeft geen antwoord op een probleem, maar gaat zeiken over de foto. awwwwmiegawd.

ot: misschien koelen met ijs?

gewoon er af blijven. omdat je tandpasta op heb gesmeerd, is hij geirriteerd geraakt, daarom issie er nu nog steeds. kijk je moet geen dingen op je huid smeren wat er niet voor bedoeld is… tandpasta is duidelijk voor je tanden…

Beter lezen? Dat is de TS zelf, die zegt/vraagt dat/waarom de foto niet kleiner kon ofzo.

Heel dom is het ook el weer niet, want ze zeggen vaker dat tandpasta helpt tegen puistjes en oneffenheden.

ja ze zeggen wel meer… ik zeg ook niet dat het dom is van haar, als ze dat gewoon gehoord had kan ik me best voorstellen dat je dat een keer probeert… maar in principe kan je gewoon dingen beter gebruiken waar ze voor bedoelt zijn!

niet gewoon herpes?

Bij drogist zijn er speciale labello’s daarvoor

haha bedankt meiden. en over die reactie van foto kon niet kleiner, dat was van mezelf omdat het niet lukte om hem kleiner te krijgen.

oh top! bedankt

OOOH SORRY! hahahahaha facepalm to myself, ik keek niet naar wie het had geplaatst. Ik vond het gewoon een hardstikke domme opmerking om te geven, ik bedoel geef dan gewoon advies! hahaha sorry nogmaals :")

maakt niet uit joh!