Blaas ontsteking.

Ik vermoed dat ik blaas ontsteking heb,
Maar mijn vraag is vraagt de huisarts dan ook als je seks hebt gehad?
Ik hoop het niet want, mijn moeder gaat mee en zij mag dit absoluut niet weten…

Dat kunnen ze best vragen maar dat kun je toch gewoon ontkennen dan als je niet wilt dat je moeder dat weet.
Ook zonder seks kun je een blaasontsteking krijgen.

Waarschijnlijk niet. heb het 3 keer gehad en bij mij vroegen ze dat niet en anders zeg je toch gewoon nee.

Is het niet noodzakkelijk om het te vermelden dan?

Waarom mag je moeder dat niet weten? Hoe oud ben je?

ik had vroeger van ongeveer jaar 4 tot en met 14, elk jaar blaasontsteking. En dat kwam niet van de seks. Dus ik denk ook niet dat het daardoor komt. :slightly_smiling_face: ddus als hij datr vraagt en je zegt nee, dn zijn er geen problemen denk ik

Ik ben 17, maar mn ouders verbieden seks, ja ze zijn ontzettend ouderwets :’)

Nee hoor.
Ze testen gewoon je plas en dan krijg je antibiotica mee als je daadwerkelijk een blaasontsteking hebt.
De informatie of je seks hebt gehad of niet doet daar niet toe.

Oke gelukkig!

huisarts komt er niet eens aan te pas joh alleen de assistente. En als je medicijnen nodig hebt laat ze een krabbel zetten door de dokter en klaar.

Trouwens om het te voorkomen, ga plassen na de seks, plas goed uit altijd, en van voor naar achter vegen.

Das het enige wat ze zou kunnen zeggen als advies :wink:

Inderdaad, gewoon je urine afgeven bij de assistente en die kijkt het dan even na. En dan krijg je een kuur voorgeschreven van de dokter. Je hoeft daar niet een aparte afspraak voor te maken met de dokter (tenminste, bij ons niet).

Ik heb het er zovaak last maar hij heeft het nog nooit gevraagd en anders zeg je toch gewoon nee? Hij zal er toch niets van zien

Als jij het zonder condoom hebt gedaan kunnen ze zijn sperma in jouw urine zien, dan zeggen ze idd dat je na de seks moet opletten met gelijk naar het toilet gaan etc :slightly_smiling_face: