Blaar

Hey allemaal,

Ik heb een blaar op mijn hiel zitten, maar nu vraag ik me af hoelang het duurt voordat een blaar uitgedroogd is. Ik ben namelijk niet van plan om dat ding door te prikken *trauma voor naalden* :slight_smile:

je hebt vast wel iets er voor speciaal voor blaren

Ik heb echt geen idee, ik prik ze altijd door. Ik heb niet het geduld om daarop te wachten :’)

Hmm, ookal durf je het niet, je kan ook heel voorzichtig via de zijkant erin prikken. Zo ga je echt alleen maar door het velletje heen.

Compeed blarenpleister ?

Dit.

of gewoon even een naaldje verhitten en door het velletje heensteken aan de zijkant. Je voelt er echt geen ene drol van.

Wat doet die blarenpleister dan? =O

Die Compeed blarenpleisters kan je gewoon bij de Kruidvat halen , als je die op je blaar plakt dan zorgt het ervoor dat je blaar geneest en niet meer open kan gaan als je bijv ; schoenen draagt .

God die blarenpleisters, wehhhh;p. Ik had een keer een blarenpleister die kapot ging, en toen ging de blaar óók kapot, en dat deed pijn, die gel kwam in de blaar. Drama.
Maar ik zou, ondanks je angsten, toch voor de naald gaan. Doorprikken voel je niks van (laat desnoods je moeder het doen en kijk weg), vocht eruit drukken en pleister erop. Dan is het zo opgelost:).

Aah ik durf niet door te prikken haha. Maar iedereen beveelt het me aan. Pfff. xd

Tevens, hoe moet het eigenlijk.
Naald ontsmetten, en moet je er dan een gaatje in maken of ook het vliesje (?) mee weghalen? :blush:

Doorprikken aan de onderkant, zodat het vocht eruit kan lopen.
rustig leegdrukken en dan is ie zo weg.

Maar moet je het blaardakje laten zitten? Zegmaar dat vliesje zegmaar. =O

Hmm up? :frowning_face:

Het maakt echt geen fuck uit. Zal toch wel pijn doen.

Hmm het deed geen zeer?
Heb wel dat vliesje laten zitten, zo stond het ook op de site.

Thanks all.