Bjorn Borg boxers.

heej hebben jullie ook een bjorn borg?
ik heb een zwarte met witte letters en draag hem dattie er aan de voorkant of aan de zijkant een beetje uitpiept.
hoe dragen jullie hem?
een hele brede rand erboven vind ik persoonlijk niet zo mooi

Ik wil ze wel graag hebben maar heb er geen… Ik heb van Livera en die zijn nou niet leuk om er iets bovenuit te komen…

Nee, en daar doe ik ook niet aan mee.
Zowat iedereen loopt ermee … Hélemaal niks voor mij! :wink:

Ik heb er 2 een zwarte met roze rand en een roze met figuurtjes <3 ilovethem. maar ik draag ze normaal. Soms met een randje der boven maar dat niet speciaal. Dat vind ik beetje overkomen van; kijk ik heb Bjorn Borg. komt zo dom over.

klein randje :stuck_out_tongue:
heb er 8 :@ dus hoef er niet meer :wink:

Ik heb er geen en ik vind het ook helemaal niks. Ik denk dat mensen hem alleen kopen omdat ze dat randje met Bjorn Börg willen laten zien. En dan hoor je mensen jaa maar het zit ook lekker enzo, maar er zijn stuk goedkopere boxers die precies hetzelfde zitten maar toevallig geen merk op de rand hebben staan. Plus dat het iets te mannelijk en sportief voor mij is. Maar dat is mijn mening :wink:

dit is zo not done.

hoge taille word weer hot deze zomer.
fornarina en misssixty zijn al begonnen…
en het is overal aan het beginnen…

die boxers iets boven de heupbroek is weer wat oud… dus… NOT DONE :wink:

Ik vind ze verschrikkelijk.
Geef mij maar gewoon een schattige onderbroek.

ik heb een rode met gouden figuurtjes ik heb m met kerst gekregen …maa heb m nog msar 1 keertje aangehad:P

Boxers lijken me lekker zitten enzo, heb er geen, maar wil het wel.
En dat hoeft niet per sé van Björn Borg te zijn, en het boeit me ook niet zo of iedereen het ziet of niet.

Ja en ik heb er ook een paar van diesel met zo’n rand. ik vind het heerlijk voor in de winter en als je een lage broek aan hebt! heb je teminste geen last van een bouwvakkersbilspleet :wink:

Ik vind boxers niet lekker zitten en ik vind het nogal mannelijk. En het is idd nogal merkjes achtig, alleen maar omdat er bjorn borg opstaat. Nee geef mij maar een gewoon slipje of stringetje van de hema, geen gepiep boven de broek uit.

ik heb er een paar en ze zitten zooo lekker!
als ik ze draag doe ik gewoon een beetje subtiel een randje erboven maar niet zo dat het lijkt van kijjjjk ik draag bjorn borg…

Ik heb er geen, ik hou niet van boxers, heb liever een hipster…
iedereen heeft ze en dat vind ik niet leuk :slightly_smiling_face:

Ik heb er trouwens wel 1 van mn vriend, die hij ooit heeft laten liggen… :stuck_out_tongue:

Ik vind Bjorn Borg boxers alleen leuk bij jongens.

ik houd het bij strings :wink:

ik zie ze trouwens ook wel steeds minder… en tuurlyk gaat het om het merk maar ook omdat je ze mooi vind. zo’n shirtje van bjorn borg hebben veel mensne toch ook voor het merk? ( ja en ofcourse omdat ze het mooi vinden maar ik vind die boxers ook mooi/leuk)

Ik heb er wel 1 hij zit wel lekker hoor;)
xx

ja dat doe ik ook… ik bedopel je heb natuurlyk ook weer neit voor niks zo’n ding van 18 euro aan