Hoihoi!
Ik hou ontzettend veel van spannende verhalen & films. Hier zijn al meerdere topics over dus daarom open ik dit topic! Ik ben namelijk opzoek naar Bizarre/Aparte/Enge/Onopgeloste Mysteries. Er zijn een paar waarvan ik wel eens iets gehoord heb, maar ik ben eigenlijk opzoek naar nieuwe!
De mysteries mogen over van alles gaan. Het zou wel fijn zijn als ze in het Nederlands gepost werden. Als het echt niet anders kan moet het wel in het Engels, maar aangezien er misschien wel een paar meiden zijn die niet goed Engels kunnen zou het wel fijn zijn om het in het Nederlands te kunnen lezen, toch? Hihi.
PS. De meeste mysteries zullen ‘fake’ zijn, maar ga dat alsjeblieft niet de hele tijd zeggen. Je mag best je mening onder het verhaal neer zetten maar we hoeven niet tienduizend keer te horen JA FAKE FAKE.
Ik begin met een mysterie:
De geest van Freddie Jackson.
De onderstaande foto die genomen is in 1919, werd voor het eerst gepubliceerd in 1975 door Sir Victor Goddard, een gepensioneerde RAF officier. De foto laat het squadron zien van Sir Goddard zoals het dienst deed in de Eerste Wereldoorlog aan boord van het schip HMS Daedalus.
Op de foto staat het gezicht van een man die er niet op thuishoort. Op de achterste rij, vierde van links, is duidelijk het gezicht te zien van Freddie Jackson. Op zich hoorde monteur Freddie wel thuis in het squadron, maar hij was twee dagen voordat de foto werd genomen overleden omdat hij per ongeluk was geraakt door de propeller van een vliegtuig. Het bizarre was dat de dag dat deze foto werd genomen ook de dag was van de begrafenis van Freddie.