Bittorrent, ik snap er niks van..

Hallo Allemaal!

Ik heb vandaag bittorrent gedownload omdat je hiermee gratis films kon kijken.
Nu lukt het me allemaal om op internet zon torrent te zoeken en die dan te laten downloaden in dat programma, maar dan?
Hij zegt dan bij mij afspelen, dan klik ik daar op en dan gebeurt en niks, en als ik hem dan open met windows media player, zegt ie dat er een fout is opgetreden?

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

Ik ben bekend met bittorrent en utorrent
Het werkt zo:
http://torrent-finder.info/
Zoek hier* de film, muziek, serie die je wilt
Kies er een uit klik op download en dan op openen
Dan komt het automatisch in bi-t of utorrent
De rest spreekt voor zich!

• of je typt op internet de film die je wilt en zoekt een site!
    Vragen zet je in mijn gastenboek

Als de film binnen is moet je hem eerst opslaan en dan op het opgeslagen film bestand klikken en dan kijken met powerdvd of waar je films mee kijkt…
Als het video ts bestanden zijn :
Powerdvd
In dat dingetje: Bron zoeken Of iets dergelijks
En dan het mapje met bestanden aanklikken en openen

je kan het proberen met VCL player, soms doet hij het bij mij niet maar wel met VCL :grinning:

Gewoon “naam film” torrent nl subs
En dan The piratebay, ISOhunt en Kickasstorrent (KAT) zijn vaak het best. En je kunt ze het best afspelen in VLC

Als het nog een torrentbestand is moet je het laten “onttorrenten” door Bittorrent. Dat begint als je op play klikt. En dit kan best een week duren, dat verschilt per bestand. Pas als het klaar is met “onttorrenten” kan je het bekijken.
Meer weet ik er ook niet van, heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar heb het op een gegeven moment verwijderd.

op piratebay druk je op het magneetje( dat rode dingetje onder de titel) van de film/serie die je wil,
en VLC player speelt eigenlijk alle bestanden wel af.
Windows media player eigenlijk alleen maar .avi bestanden.