Bitterzoet

Dat is toch geen 21+? Ik kan het nergens vinden en ik wil het even zeker weten…

Misschien iets duidelijker? :’) Of ben ik nou zo dom?

^Nee, ik begrijp het ook niet.

Volgens mij niet…
Misschien wel op vrijdag, dan is bijna alles in A’dam 23+…

Ik was er laatst, en ik ben 17.

Uhhh, i don’t understand u?

Oh, het ligt aan het feest dat er is… soms is het 18+ soms 21+…
(Ik stond op de gastenlijst, als je zorgt dat je daar op komt dan kun je er ook in als je jonger bent. Als je niet zeker weet welke leeftijd het is wanneer jij er naartoe wil moet je gewoon even bellen… ze onthouden je naam toch niet.)

Oh. Het gaat dus over een kroeg/club?
Lekker duidelijk dan, ik dacht dat het over bitterzoet eten ging :’)

Nee de Bitterzoet is een uitgaansgelegenheid in A’dam. :slightly_smiling_face:

Haha, even voor de mensen die het niet snappen: http://www.bitterzoet.com/#/home

@Amperbroekie: En ik neem aan dat als er niets bij staat dat het ook geen 21+ is? En hoe kom jij op de gastenlijst? Want ik heb niet veel connecties enzo…

Ik snap alleen niet waarom mensen niet gewoon naar de club/kroeg bellen als ze willen weten wat de minimum leeftijd is. Ze gaan echt niet je naam onthouden en bij de deur zeggen: ‘Hee jij was degene die belde!’

@Mirtheee

Ik had toen toevallig een connectie omdat een vriend van mij toen op dat feest draaide, maar normaal is hij daar ook niet en heb ik ook geen contacten. Hoe oud ben je? Ik zou gewoon even bellen en je kunt het altijd proberen aan de deur… als je wel student bent kun je je studentenpas laten zien (als daar geen leeftijd op staat.) Soms accepteren ze die.
Als je gewoon zorgt dat je een back-up hebt om heen te gaan. Genoeg te doen in Amsterdam dacht ik zo.

Dat is niet echt de reden denk ik, haha :stuck_out_tongue: Tegenwoordig is internet de bron van alle informatie dus voor mij logisch dat ik alle informatie die ik nodig heb met een googletje kan vinden.

Ik ben 19. En studentenpas is inderdaad een goed idee! Ik wilde eerst naar noodlanding gaan maar dat schijnt er morgen helemaal niet te zijn, dus nu keek ik even naar bitterzoet :slightly_smiling_face:

Echt niet? Ik dacht iedere woensdag?

Ik heb zo’n noodlanding pas van mijn school gehad…

Staat niet op de Paradiso site in ieder geval… Ja ik heb ook zo’n pas :stuck_out_tongue: Dus cheap night out haha.

Het is 18+ trouwens! Dus fijn :slightly_smiling_face: