Bitterzoet, Amsterdam

Hi people,
Net heb ik kaartjes besteld voor een concert van American Authors in Bitterzoet. Maar nu zit ik toch te twijfelen of ik eigenlijk wel naar binnen mag (ik ben 15). En weet iemand misschien of er bij concerten alcohol wordt geschonken? Want ik heb een hekel aan dronken mensen.
Ervaringen please :slightly_smiling_face:
Bye x

Over het algemeen word er bij concerten wel alcohol gedronken, maar je mag wel gewoon naar binnen als er geen leeftijd op je kaartje of informatie pagina staat.

Zelf heb ik alleen maar ervaring met Selena Gomez, en dat zijn vooral meiden van jou leeftijd, en een gratis concert en daar waren behoorlijk veel mensen dronken, maar dat heeft met het gratis te maken denk.

Het ligt er ook wel aan wat voor band het is denk ik, wat voor publiek er bij de band/muziek hoort. Ik denk zelf dat het bij jou concert wel mee zal vallen.

ik denk niet dat er alcohol wordt geschonken als ze ook 15 jarigen binnenlaten, die mogen namelijk helemaal nog geen alcohol!

In principe werd er bij selena gomez wel alcohol geschonken maar moest je telkens je id laten zien… En daar waren ook 10-15 jarige mensen…

Ik was pas bij het concert van Nina Nesbitt in Bitterzoet en daar waren echt superveel jonge meiden. Bij de deur werd ook enkel je tas en ticket gecontroleerd, terwijl ik en mijn zusje vaak veel jonger geschat worden maar wij hoefden ook niks te laten zien. Je komt wel gewoon binnen hoor. :slightly_smiling_face: