Bitcoins en andere cryptocurrency.

Bitcoins, wie heeft dit de laatste tijd niet voorbij zien komen in het nieuws…

Dat maakte mij nieuwsgierig…

Heb jij bitcoins of evt andere cryptocurrency?
Zoja, hoeveel euro heb je ingelegd (en wanneer) en wat is het nu waard?

Het is enorm veel waard nu dus ik veronderstel niet echt dat er meiden zijn die er veel geld in hebben zitten.

Wat is het waard? google het :slightly_smiling_face:
Ik beleg niet in zoiets, het is niets houdbaar dus dat is enorm gevaarlijk.

Ik heb wel overwogen om gewoon eens een paar tientjes in de ethereum in te zetten, gewoon om te kijken wat er gebeurd. Maar meh, ik weet er toch niet genoeg van :cold_sweat:

Ik heb er zelf 400 euro ingelegd (sept 2017), en dit is nu 2200 euro waard.
Helpt wel mee dat mijn neef een master economie doet en zich hier helemaal in heeft verdiept dus van hem heb ik een beetje geleerd hoe het werkt en helpt hij me mee waarin ik het beste kan inzetten en wanneer enzo :’) Anders had ik het ook niet echt geweten.

oh wauw, dat is niet verkeerd zeg! Als ik iemand had die er wat meer van af wist dan zou ik ook zeker inzetten. Heb je ingezet op bitcoin of een andere?

En welke platform/broker(?) gebruik je?

Ik ga niet zeggen hoeveel ik precies heb ingezet, maar mijn vriend en ik hebben beide wat geld op ripple ingezet. Ik eigenlijk net iets te vroeg (momenteel zit het even in een dip en heb het redelijk recent gekocht) maar mijn vriend was er ruim op tijd bij en zijn bedrag is inmiddels zo ongeveer 5× zo veel waard.

Ik ben begonnen met bitcoin maar heb ondertussen in heel veel verschillende dingen ingezet, oa power, ripple, etherium, litecoin, en meer.

Ik heb eerst bitcoin gekocht via litebit.eu en daarna verder handelen in ook andere dingen via binance.com

hoe verstandig is het om nu nog ergens wat van te kopen?

Dat kan heel goed, maar je moet goed in de gaten houden of en wat er stijgt. Ik zou nu bv niet een hele dure kopen, omdat die meer kans heeft om te gaan dalen dan verder te stijgen.

Tevens verwachten ze wel dat in 2018 verder zal gaan stijgen, maar je weet het natuurlijk nooit zeker.

ik heb zelf bitcoin gekocht toen hij 8000 usd was. Ook heb ik NEM (XEM), 500 euro toen hij 25 cent was. Dus daar heb ik lekker wat winst. Mijn vriend al helemaal, die had 2000 euro ingekocht toen het pas 20 cent was. En aangezien de katapult van NEM nog moet komen blijven we daar ook wel even in.

Bitcoin wacht ik tot hij weer minstens 18000 usd is en dan ga ik het verkopen en de winst in andere nieuwe munten zetten. Welke weet ik alleen nog niet. Misschien meer NEM als de katapult nog niet is geweest.

Ik ben ook begonnen met cryptocurrency. Heb aardig winst gemaakt in 2 weken tijd. Maar je moet wel even goed research doen voordat je ermee begint. Ik begon zelf met youtube filmpjes kijken om het te begrijpen.

Waar kopen jullie ze dan? Via welke website etc.

ik gebruik de app Plus500, hierin kan je ook een demomodus gebruiken om te oefenen :slightly_smiling_face:

Ik wil er ook graag mee beginnen maar moet mij eerst eens goed gaan verdiepen in hoe het allemaal werkt. Dus als iemand nog tips heeft hoor ik het graag :slightly_smiling_face:

Dit is een goeie site : https://allesovercrypto.nl

Heb er veel van geleerd

Even benieuwd of ik dit topic nieuw leven in kan blazen…

Zijn er nog meiden die zich bezighouden met cryptocurrencies/ze in bezit hebben? :slightly_smiling_face:

Onlangs crashte de Bitcoin-cryptocurrency, daarom zijn veel mijnwerkers niet blij met dit evenement, waardoor ze hun videokaarten begonnen te verkopen. En gamers waren ooit erg blij met dit evenement. Nu heb ik een vraag. Wat gebeurt er met vergelijkbare Bitcoin Up software sites?

As we told you before, there are many cryptocurrency trading strategies, and for each of them there is the special approach. But before choosing your own free forex signals, you need to prepare yourself for the future trading cryptocurrency path and find out how to trade cryptocurrency.