Bitchy?

Hoi allemaal! Ik vroeg me af of jullie hier wat over konden zeggen.

Een tijd geleden ontmoette ik iemand van m’n studie(de beste vriend van een goede vriend van mij), en met uitgaan hebben we een keer gezoend. En daarna nog een keer. Hij deed altijd heel aardig. Hij is ook een keer blijven slapen(niks gebeurt). Daarna liet hij eigenlijk niks meer van zich horen en deed hij de week later super kut. Ik moest hem vergeten en uit m’n hoofd zetten. Daarna heb ik hem 4 weken ofzo niet gezien, tot ik hem vannacht op een feestje tegenkwam. We hebben daar gewoon normaal met elkaar gepraat. Toen kreeg hij ruzie met iemand en ben ik weggegaan. Hij fietste met mij mee naar huis(hij woont vlakbij) Toen was hij eigenlijk al in mijn huis, want ik was een beetje stoned en vond het wel grappig allemaal. Toen zei die dat hij bleef slapen. maar op een gegeven moment ging er ineens een knop om bij mij, en dacht ik: wtf doe ik? En toen heb ik hem zonder pardon weggestuurd. Hij was hierdoor een beetje pissig.
Ik voel me nu wel een beetje lullig, maar ook trots op mezelf, want ik heb er nu wel zelf een punt achter gezet. Want vinden jullie hiervan? en wat zou ik nu moeten doen?
heel erg bedankt voor het lezen!

Goede zet! Hij laat niets van zich horen, is vervolgens niet aardig en denkt dan dat het na één avondje weer prima is? No way! Laat hem zijn best maar doen, mocht hij je écht zien zitten.

Hartstikke goed van je juist!! Ben het met de vorige sprekers eens ^^

Hahah wat ben jij een held! :’)

Nee dit bedoel ik niet sarcastisch