Bitch

Een meisje bij mij op school , stond de vorige weken al afkeurend naar me te kijken en me uit te lachen en zo…
Nou ja dat moet ze zelf weten, maar nu heeft ze me een dreun gegeven en daar had ik geen zin in dus verkocht ik haar er zo een harde terug waar al haar vrienden bij stonden…
Nu heeft ze mijn spaken kapot gemaakt, ik weet het zeker…
Alleen het probleem is, mijn schoolhoofd, teamleider, én mentor geloven mij niet!
En ik ben niet bang voor haar, maar vanmiddag stond ze op de weg van mij naar huis met die vriendinnen, dus ik sloeg af om haar te ontwijken…
En ze zit een klas hoger, op school is het niet erg want mijn vrienden zijn er, maar als ze met haar 5 vriendinnen komt is het toch eng. >.<
Ik vindt het best raar want ik ben niet echt zo een onzeker persoon zeg maar, dat ze juist mij moet hebben…

maar ik weet echt niet wat ik moet doen, want dit wordt wel steeds erger…

tegenwoordig maakt uit of onzeker bent of niet.
ze moeten wel iemand hebben als pispaal,laat je niet bang maken dan hebben ze de grootste lol doen wat je moet doen laat ze lekker dom doen je weet het wel beter laat je niet wijs maken.

heb je geen vertrouwingspersoon ( fso iets ;p) op je school? misschien kan dat helpen?

toch met mentor praten, of met ouders naar je mentor heen gaan
of als je vuil wil zijn (heb ik zelf ook eens een keer gedaan, werkte prima):
als ze je weer een dreun geeft, NIKS terugdoen, maar een aanklacht indienen bij de politie (:
klinkt laf maar helpt zeker

bij meisjes is het ong. net zoals honden:
waarschijnlijk kijkt ze naar meerdere meisjes zo vuil,
maar aangezien jij terug reageert door een dreun terug te geven,
kan ze dat niet hebben dat jij je niet “onderdanig” voelt, en gaat ze
je net zo lang treiteren/beuken/achtervolgen totdat jij je overgeeft, en
zij weer “dominant” is

laat iig niet over je heenlopen, maar als het echt erger word, zorg dan dat
je mentor het ziet, of zorg dat je getuigen hebt, die het ook aan je mentor door kunnen geven. zo moet hij/zij wel luisteren.

dat laatste van politie kan ze beter niet doen want ook al is ze bij politie geweest ze doen zowiezo vrij weinig, en ze krijgt alleen maar meer problemen omdat ze zoveel mense er bij trekt.

waarom geloven ze je niet? wat een onzin. ik zou nog eens met je mentor gaan praten, en als ze je niet gelooft vragen waarom ze je niet gelooft.

naja weetje, ouders zijn op de een of andere manier heilig op school. die krijgen alles voor elkaar → mijn ervaring.
dus ik zou het gwn tegen je ouders zeggen en dan met je ouders naar school toe gaan.
dan is het alleen wel in hoeverre doet jou school er iets aan…

@ askimm : nee, gewoon een mentor

Mijn mentor is zelf bang, en kleine jongen uit mijn klas werd gepest door alle jongens, mijn mentor zag het en een x gaven ze hem klappen in de les, en mijn mentor stuurde hem er uit…
Maar toen hebben ik en een vriendin waar ze tegen op kijken ze terug gepakt…

Dus van haar hoef ik niks te verwachten, we hebben niks aan haar!

@askimm: heb er anders geen problemen mee gehad hoor (:

Sowieso niet over je heen laten lopen en dus gewoon een dreun terug verkopen… Zij begint toch?

neersteken die handel.
Haha nee, misschien zoals @Anniy zegt met je ouders naar school gaan, dan doet de school er misschien iets aan

Hoezo geloven ze niet? slechte reputatie? ;o

Weet je wat mijn mentorr altijd zegt ?? Degene die begint met slaan heeft altijd de schuldd , maar als diegene slaat moet je wel terugg slaan en hard ook !!

^ Helemaal mee-eens met je mentor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als ze je nog een keer aanraakt moet je haar 10x harder terugslaan.

dat is een beetje kinderachtig. “zij begint toch?” ja leuk om te zeggen, maar met een klap terug geven los je niets op.

Kun je het er niet met je ouders of een vriendin ofzo over hebben. misschien weten zij wel een oplossing. want dit is niet normaal.
En weet je zeker dat zij zomaar uit het niets je een dreun heeft gegeven, of heb jij misschien eerst een flauwe opmerking gemaakt?

Ken jij haar? Want ik kan niet echt uit jou verhaal opmaken of je haar kent, naam weet etc.
En ik zou er voor zorgen dat je boven haar staat. Ze wil denk ik gewoon de macht hebben over iemand die ze mooi kan kleineren, en dit zou ik niet pikken in jou situatie.

Waarom slaat ze je eigenlijk?
Als ik geslagen werd, zou ik (als ze bij een muur stond dan) dr bij dr haren pakken en dr hoofd flink tegen de muur slaan/gooien.
En als ze dingen n aar je roept, ik weet dat dat vervelend is want zo doen mensen ook tegen mij, maar je moet eigenlijk heel vrolijk langs lopen ofzo.