ik heb heel vaak, dat ik hele gemene dingen zeg tegen mensen
die ik helemaal niet meen, maar dat het er gewoon uit floept.
ik probeer steeds na te denken bij wat ik zeg, maar het lukt niet altijd even goed
hebben jullie misschien nog tips?
Toch nadenken voordat je wat zegt. Ookal doe je dat al XD.
Een vriendin van mij doet dat ook altijd.
Wij hebben nu de deal dat als ze echt iets hards zegt tegen iemand, dat we haar mogen slaan. Het slaat eigenlijk nergens op maar we konden niks anders verzinnen.
Je hebt hier niks aan dus… Haha.
Upje dan maar.
als iemand tegen me aanbotst zeg ik altijd standaard teringhoer. ik scheld niet met kk. dat dan weer niet haha.
Dat is echt heel gemeen. Dan kom je meteen als zo een arrogant persoontje over.
Neem altijd een stressbal ergens mee naartoe, knijp die helemaal plat in plaats van dat je andere mensen een hartaanval bezorgd
dan wil ik nooit tegen jou aanbotsen o.O
Ook tegen een oudvrouwtje? xd
Als een onbekend iemand zomaar teringhoer tegen me zegt geef ik haar een klap voor haar bek.
Dus daar moet je mee oppassen.
Aww…
Ik zag laatst een oud vrouwtje op straat huilen
Nu weet ik wat er met haar is gebeurt.
Dat is echt vreselijk ordinair.
Dat wil ik dus ook niet ö.
hurr.
Ik doe dat ook. Maar mijn vrienden weten dat ik het niet meen. Dat kan je echt wel zien aan lichaamshouding/gezichtsuitdrukking etc.
Tevens roep ik echt 3sec erna altijd weer SORRY <3 Is just for laughs.
bathroom jij bent egt geniaal
waar slaat dat nou weer op?? als ik jou was zou ik proberen dat af te leren want dat is echt arrogant
géniaaal
Wow, doe normaal zeg. Hoe arrogant is dat.
Die is goed
Dat vind ik wel hard hoor. Als iemand tegen mij aanbotst is het meestal: ‘‘Oeps’’ XD of: ‘‘Kijk even uit joh!’’ maar geen teringhoer, of lul of wat dan ook.
Maar, tel gewoon tot 5, of bal je vuisten en denk ná voordat je wat zegt!! ik flap ook weleens dingen eruit, maar ik heb geleerd om dingen meestal voor mezelf te houden.
[nohtml][b][message=4127639,noline]sugarcoated schreef op 25 September 2009 @ 17:35[/message]:[/b] als iemand tegen me aanbotst zeg ik altijd standaard teringhoer. ik scheld niet met kk. dat dan weer niet haha.[/nohtml]
nou nou, dat kan ook wel wat minder!
Hoe zou jij je voelen als ze dat bij jou deden, je lijkt me niet echt een bepaald aardig/spontaan persoon, als ik dit zo lees xD