bitch?

heeyy, ik heb dus een probleempje…
Ik ben dus best grootmondig van mezelf, hier heb ik al aan gewerkt en alles wat ik denk hou ik dan ook voor mijzelf. ik probeer mezelf een beetje te veranderen ( voor mezelf ) ik wil positiever en wat drukkeren spontaner worden… en nog iets, ik probeer altijd aardig te doen tegen mensen en krijg dsn nog te horen dat andere meiden vinden dat ik doe alsof ik alles ben terwijl ik heel erg onzeker ben en zo totaal niet wil overkomen. en toen mijn beste vriendin het uitmaakte met een van dr vriendjes was ze bij mij thuis. en zij zei toen dat t was omdat hij mij een bitchclap had gegeven en ne had uitgescholden terwijl ze hem gewoojnniet leuk vond. ( ik ben nu wel gwn vrienden met hem ) maar volgens hem steuk ik iedereen op terwijl dat niet zo is… En ik probeer dus altijd aardig te doen enzo terwijl ik toch t idee heb dat veel mensen me niet mogen terwijl mn beste vriendin een echte straight up bitch kan zijn en heel erg chagereinig en gewoon echt best onaardig en k*t. en toch vind iedereen haar aardig ? en ze doe harstikke fake. like ik ken dr al heel lang en toen ging ze zich opeens heel anders gedragen dus ik zeg gewoon zo doe niet zo fake zij zo ik doet niet fake en toen keek ze me aan met een blik die kon doden.
ik weet echt niet meer wat ik moet doen
ik hoop dat jullie hier wat van snappen hahx

sorry voor de typfouten! ben op mijn telefoon.

Persoonlijk vind ik het moeilijk om een ander beeld van iemand te krijgen als diegene probeert te veranderen. Een nieuw persoon zal je vast wel aardig vinden, maar het is moeilijk om in de ogen van iemand die jou al een lange tijd kent te veranderen. Van dat doen alsof, misschien forceer je het wel en komt het nep over bij anderen. Het is goed als je voor jezelf wilt veranderen, maar dat kan ook in kleine stappen. Dingen voor jezelf houden en niet alles eruitgooien is al een grote stap. Je moet niet te hard willen proberen, houdt het lekker spontaan. Altijd aardig blijven is moeilijk.

Je vraagt je af waarom iedereen haar aardig vindt, maar waarom noem je die “straight up bitch” je beste vriendin? Misschien denk je maar dat iedereen haar aardig vindt. Ik weet nog wel dat op de middelbare school veel deden alsof, puur uit angst voor die ene persoon.

uh ja ik heb hetzelfde probleem…

Zelf praat ik best veel maar dan zeg ik bijv iets waar ik niet over na gedacht heb, nu hou ik ook dingen langer voor me zegmaar Een vriendin van me is serieus gewoon echt een dikke bitch en iedereen mag haar. Wanneer ik zoiets zou zeggen zou iedereen me haten… Tja ik weet ook geen raad dus ik kan je verder niet helpen…

Ik zou niet te snel verandering verwachten.
Het duurt altijd even voor ze er zeker van zijn dat je veranderd bent.

ow ):

Ja ik snap et wel , omdat ze alles van me weet en ik bijna alles van haar en ze ook echt aardig is. ( meestal dan ), maar iedereen lacht om haar en doet niet dom tegen der, ik zei zo voor de grap vandaag bij gym, ey je mag niet valspelen komt zon jongen aan, o hou je dr buiten alsof die man daarop let enzo,. ( dit klinkt dom maar daar word ik dus echt pissig van, en dan kijkt ze me als een botsauto aan. ) Mijn moeder zei ookal dat ik afstand moet nemen en dt is ook zo maar dat is gewoon best moeilijk, omdat ik met mijn andere vriedinnen buite school niet superveel omga

Maar bedankt!

hier is nog één :’)
maar er zijn verschillende meningen over. sommigen vinden me een bitch en anderen juist lief en snappen niet waarom ik ook en bitch word gevonden.

maar even ontopic voor ts, gewoon lekker jezelf blijven. wanneer mensen niet de moeite doen je beter te leren kennen, hoef je ook geen moeite voor hen te doen.

Ja dat eb ik dus ook! en dankjewel!