bitch?

hello, ik heb een vraagje, me ex en nu ook weer iemand die ik leuk vindt, zeggen dat ik niet lief ben? ik ben gewn geen klef persoon en ik wil alleen ‘‘klef’’ doen als het mij uitkomt, ik hou van ‘‘stoeien’’ zegmaar ipv hand in hand voor de tv te zitten, is dit erg? heeft nog iemand dit? xd

ligt er aan welke in welke mood ik ben… meestal als me vriend ook heellief doet doe ik ook lief… zijn we allebei eigenwijs dan is het meer stoeien en zo :wink: komt vanzelf wel :stuck_out_tongue: ik zit nu bijvoorbeeld ook liever op de computer ipv naast het film te kijken (dat doet hij nu;))

Ik hoorde pas geleden van m’n ex vriendje dat hij vond dat ik wel aardiger mocht doen toen we iets hadden en dat ik ontzettend gemeen was.
Dus, ja ik ben denk ik ook wel een bitch. xD

haha als ik iemand leuk vind dan ga ik ook altijd een beetje stoeien enzo…
:stuck_out_tongue:
dus ik herken me er wel in… maar tegen mij is nog nooit gezegd dat ik niet lief ben…
en zij beginnen ook wel eens met mij klieren dus dan klier ik mooi terug xP
mischien willen ze juist dat je kleffer moet gaan doen …
ik weet t niet…

xx

haha ik vindt het gezeur, jongens zijn zelf meestal ook niet zo slijmerig enso =p als ik ook bijv. ‘‘homo’’ zeg dat is echt erg :blabla1: alsof ik het letterlijk bedoel

Eeh ja ik hou denk ook niet van dat kleffe gedoe de hele tijd, maar dat zegt nog niet dat je niet lief bent toch?

ja vindt ik ook raar want ik doe heus niet gemeen ofso
maarja wss willen hun een of ander meisje dat aan hen hangt en hun handje vasthoudt etcc. :face_vomiting:

up"

heb ik ook
en zeggen jongens ook tegen me =p

Jezus, waar maak je je druk om.
Als je een wist hoe ze mij allemaal noemen op school -.-’.

UP.

Ligt aan het soort jongen denk ik, een hele nuchtere jongen zal daar wel minder last van hebben. :’) Ik deed ook niet zo lief, maar dat ga ik automatisch doen als ik me niet 100% op mijn gemakt voel bij een jongen.
Ik snap wel dat een jongen van je verwacht of het leuk vindt dat je vaak laat merken dat je m lief vindt, dus misschien moet je van te voren even zeggen dat je niet doet aan klef gedoe? xD

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :’) T is haar probleem.

ik hou ook niet van al dat kleffe gedoe xD
soms wel leuk enzo maar na een tijdje krijg je er gewoon genoeg van :stuck_out_tongue_winking_eye:

ehh… haha! het is gewn een vraag waar ik nieuwschierig na ben ik heb het geen eens over mensen op school, maar oke als je zo moet reageren, beetje kinderachtig.

haha dat heb ik nou juist ook, maar dan nog erger, in 't echt doe ik ook niet zo superaardig haha
:kissing:

bij de vorige jongens die ik leuk vond, KON ik gwn niet klef doen. Ik vond het zo…blegh.
Maar met mn huidige vriend, kan ik echt niet klef genoeg doen:D Dus het hangt een beetje vd persoon af denk ik.

Hahaha, weet je ook waarom dat komt? Anders kan t zijn dat je er gewoon nog niet klaar voor bent om een relatie te hebben. Ik weet niet hoe oud je bent? :’)

ik ben 16 jaar :stuck_out_tongue: en hiervoor had ik zo ongeveer anderhalf jaar een vriend dusjaaaa :cold_sweat:

Nou meiiis ik ben ook zo Ijgg ;$

Mja bij mij heeft het ook met me verleden te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:
iik weet niet of dat bij jou zo het geval iis…?
XxXx

Ja, ik heb dat ook. Ik ben blijkbaar ook een bitch :p.