Bitch vriendin

Oke, ik weet niet wat mensen hierop gaan zeggen maar ik moet dit gwn ergens neerzetten.

Ik heb 6 echte vriendinnen die ik echt heel erg mag. 1 daarvan is wel aardig maar doet zo verschrikkelijk vaak enorm bitch tegen mij. Ze is best slim en haalt altijd hele hoge cijfers enzo. Ik haal niet altijd de beste cijfers en ook nog wel is onvoldoendes enzo. Nu altijd gaat ze dat keihard bij mij en mijn andere vriendinnen er in wrijven als zij een hoger cijfer heeft. Niet alleen dat maar ook is het zo dat als zij iets wilt het moet gebeuren en als zij iets niet wilt moet het gelijk veranderd worden. Ze geeft gwn niet om andere mensen.

Ik weet echt niet wat ik hiermee moet want ik wordt er echt gek van maar ik ben bang dat mijn andere vriendinnen toch boos op me worden als ik een keer keihard op haar uitval. Ik weet niet wat mijn andere vriendinnen dan doen, achter mij staan of achter haar. Ookal weet ik dat mijn andere vriendinnen net zo over haar denken als ik.

Help me please.

xx

Als zij echt zo lullig tegen jou doet denk ik dat je andere vriendinnen dit ook wel doorhebben. Als jij dus een keer van je af bijt als ze rot doet begrijpen ze die reactie denk ik ook wel. Je kan ook vragen of die meiden wat door hebben of het met dat meisje zelf bespreken. Misschien doet ze het niet met opzet.

Ik zou het gewoon eens een keer goed duidelijk aan haar maken, misschien had ze het zelf niet door.

Ik zou het tegen haar zeggen op een nette en duidelijke manier. Zelf zou ik het er niet met je andere vriendinnen erover hebben. Dat pakt vaak verkeerd uit.

zooooo herkenbaar :’)