Bitch nicht uitlullen

Heehoi!

Ik wist niet of ik het hier moest plaatsen, of bij lifestyle ofzo. maar aangezien het om een jongen gaat, vond ik deze het meest logisch ;p

Nou goed, ik zit in 5vwo, ben 16 en dit jaar is er een jongen bij ons in de klas gekomen die z’n havo al gehaald heeft. Hij is een super leuke, grappige jongen en je kunt echt geweldig met hem lachen. Hij is ook homo en af en toe écht zo’n bitch nicht. Ik heb absoluut niks tegen homo’s en ik heb juist respect dat hij er zo open en eerlijk voor uit komt. Maarja, zoals ik al zei; af en toe is hij echt een bitch.
Dan maakt hij hele lullige opmerkingen enzo. Ik ben zelf het type die dat wel kan hebben en ik heb ook altijd wel een weerwoord klaar, behalve bij hem. Hij lult me gewoon AL-TIJD uit. Ik weet nooit wat ik moet zeggen als hij weer zo’n opmerking maakt…
Opmerkingen zoals; ‘Je stinkt. Ja, naar camping douches ofzo.’ of toen hij me van top tot teen arrogant stond te bekijken in de pauze ‘zulke dikke benen heb ik nog nooit gezien, maar deze zijn niet te missen!’
En dat terwijl ik absoluut niet dik ben/dikke benen heb. Ik weeg zo’n 53 kilo en ben ongeveer 1,70…
Of toen ik een keer bij scheikunde binnen kwam en zei; ‘Het ruikt hier raar’ zei hij; Ja, misschien moet je dan je gulp dicht doen…
Dat soort opmerkingen waar ik geen weerwoord voor heb.

Hebben jullie misschien tips, quotes of andere dingen die ik tegen hem kan zeggen zodat hij óf ophoudt, of dat ik 'm uitlul…?

Alvast bedankt!
:tipping_hand_man:

trek je er niet zoveel van aan,
als hij echt te ver gaat zou ik gewoon een opmerking maken over zijn gedrag als homo.
komop hee, je laat toch zeker niet over je heenlopen door zo’n kereltje?
zeg gewoon een x; waarom probeer je me te dissen dan? ben je homo geworden omdat geen 1 meisje je wou? en daarom ben je nu boos?

Oh en zoals ik zei; ik kan er opzich wel tegen, en negeer meestal zulke opmerkingen. Maar bij hem trek ik het me op de een of andere manier toch aan… Misschien omdat ik nu wel een paar keer per dag hoor dat ik stink, of dik ben of wat dan ook.

Maar hij kan ook super lief zijn en de ene compliment na de andere maken over je haar of outfit ofzo…
Bij hem weet je het maar nooit…

God…Dat je 'm hatelijk vindt heeft ook natuurlijk niks te maken met homoseksualiteit, iedereen gelijk. Denk gewoon: wat zou ik doen als een vriendin dat zou doen bij mij? Persoonlijk zou ik niet lullig terugschelden maar 'm even apart nemen en vragen waarom hij je altijd zo kwetst en dat je z’n opmerkingen niet grappig vindt, als dat de bedoeling was.

ben je homo geworden omdat geen 1 meisje je wou? en daarom ben je nu boos?

Hahahah, prachtig! Dat is echt een goede. Die ga ik zeker een keer gebruiken als het écht te ver gaat! ^^
Dankje.

Ik weet niet of hij een vriend van je is anders vind ik dat hij zich niet echt als een vriend gedraagt dan met zo’n opmerkingen.
Vooral omdat ik denk dat homo’s wel weten hoe erg meisjes het vinden als ze dik worden genoemd of stinken…

Gewoon proberen niks van aan te trekken.
En anders zoals dolcelatte zei een opmerking maken over dat hij homo is.

Ohja,
en als je je niet kan inhouden en je terug gaat schelden,
vermijd dan beledigingen die met homo’s te maken hebben. Want dat kan hij wel eens heel verkeerd opvatten, als discriminatie.

Ik zou zeggen Scheitoch uit pisnicht… want ik zeg voornamelijk pisnicht tegen een vriend van me , voor de grap.
Maar eh er zou daar^ wel eens ruzie uit kunnen komen.

ik denk dat het gewoon in het aard van het beestje zit. hij is gewoon zo. Ik denk dat je gewoon ook zulke opmerkingen terug moet geven. Hij bedoelt het vast niet zo.

@ bootlegs, hmm tja, misschien dat dat wel wat effectiever is…
Ah, lastig…

Sorry maar dat vind ik laag. Hij scheldt je toch ook niet uit voor hetero.

:grinning_face_with_smiling_eyes: Die 's goed.

Mee eens. Pak 'm dan op andere dingen ipv dat tie homo is.

@ Shopaholiccc_ Tja, vriend zou ik het nog niet echt noemen. Hij zit net 2 weken bij me in de klas, dus echt goede vrienden zijn we niet echt. Maarja, we hebben al wel wat plannen gemaakt om leuke dingen te gaan doen met een groepje enzo, dusja… Maarja, hij zou idd wel moeten weten hoe dat is voor een meisje denk ik…
Maar ik denk dat hij het grappig bedoeld… Alleen vat ik dat na 20 keer niet meer zo op…

Tja, maar wel andere dingen zoals stinken, dik zijn, lelijke make-up ophebben enzo…

^een vriendin deed dat ook eens en ik heb haar er gewoon op aangesproken, het stopte meteen. En zo vermijd je verdere drama in het groepje :grin:!

Ja maar ik bedoel, schelden over zijn… ‘dikke kont, slecht parfum of lelijke trui’ kan er door maar ik vind ‘homo’ als scheldwoord gebruiken een beetje overdreven.

Ik zou ook niet weten waar ik hem anders mee zou moeten terug pakken…
Hij is verder niet raar ofzo. Hij heeft een leuke kleding stijl, leuk kapsel, leuke lach etc.
Alleen hij heeft wel een zieeeeeeek grote neus x’]
Misschien dan maar daar iets over ;p

Ja, daar heb je zeker gelijk in. Misschien dat ik maar beter aan hem kan vragen of hij het echt nodig vindt om zulke opmerkingen te maken… Daar schiet ik uiteindelijk toch meer mee op denk ik…

Nicht”?

Hello, your homophobia is showing.