Hey meiden…
er zit een meisje bij mij in de klas en zij is wel grappig en soms wel aardig.
in klas 1 had ik altijd lol met haar, en toen riepen jongens dat ik een meeloper was omdat wij altijd samen dingen deden.
en in klas 1 deed ze arrogant tegen mij, ze zij dat ik dit/dat/sus/zo moest doen, en ik deed het ook gewoon, ik wist in klas 1 natuurlijk niet dat er ook bitches waren… en nu in klas 2 ga ik ook meer met anderen om maar ze doet nog steeds zo en dan zeg ik dat ik het niet wil doen en dan doet ze ‘‘tsss nou dan vraag ik wel iemand anders’’ zogenaamd grappig bedoel maar ik weet dat ze het wel echt bedoelt. ik ben/was altijd bij als ze een tijdje ziek is, maar me andere vriendinnen ‘’‘volgen’’ haarzegmaar ook en ze pesten een meisje bij mij in de klas en ik durf er niks van te zeggen want ze zijn ook wel aardig… maar ik vind het wel zielig…
ik snap het allemaal niet meer en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Verkoop? Verkeerde subforum denk ik :'D
Sorry, maar als 1 van mijn vriendinnen dat zou doen dan zou ik haar geen vriendin meer noemen.
Ha ja, verkeerd subforum, Laat het er niet over je heen komen, praat met die andere vriendinnen erover, want met 1 tegen 1 kom je niet verder. Praat anders met je leraar mentor iemand op school erover dat ze ook iemand pesten. ze worden er dan echt op aan gesproken! en zeker in klas 2… dan doet ze zo snel iets meer. Succes!!