biseksueel

ik ben er een tijdje 8ter gekomen dat ik bi ben aleen nu heb ik een vriendje en een moer dohXD
maar het probleem is hoe vertel ik ut?

een moer doh ? was dat dan =O

Tja, ik denk dat er niets anders op zit dan het gewoon te vertellen. Je weet zelf hoe je dat het beste over kunt brengen. Doe het op een goed moment, hij zal vast wel even geschokt zijn, maar praat er gewoon goed over. Zeg hem duidelijk dat je nog steeds verliefd op hem bent, of als je dat niet meer bent dat je dat niet bent. Verder weet ik het ook niet echt.
Succes in ieder geval!

dankje en bedoelde ma XD

Gewoon op een rustig geschikt moment vertellen dat je bi bent en dat je inderdaad nog steeds verliefd op hem bent en er verder niets is veranderd.
Maar ik vraag me eigenlijk af of je op je 14 wel voor 100% kan vaststellen/weten dat je BI bent want er zijn zoveel tieners die zijn “tijdelijk” bi en als ze dan 3 jaar verder zijn veranderen ze weer van seksuele voorkeur.

Je hoeft het natuurljik niet persé te vertellen, je kan het ook pas vertellen als je een keer een vriendin hebt. (Tegen je moeder dan)
En als je graag wilt dat je vriendje het weet kan je dat wat Truusz zegt wel goed doen :slightly_smiling_face:

Gewoon op een rustig geschikt moment vertellen dat je bi bent en dat je inderdaad nog steeds verliefd op hem bent en er verder niets is veranderd.
Maar ik vraag me eigenlijk af of je op je 14 wel voor 100% kan vaststellen/weten dat je BI bent want er zijn zoveel tieners die zijn “tijdelijk” bi en als ze dan 3 jaar verder zijn veranderen ze weer van seksuele voorkeur.

het is nu al drie jaar verder hoor toen ik het merkte maarjah
het wor steeds erger en ik was overal snel mee en ga aleen met ouder tieners om die bergijpen mij namelijk

Ben het met Dreadsy eens…

hier zijn de mensen gwn lief!
en geven ze geen stomme reacties als op kindertent :stuck_out_tongue:

Je moet er zelf wel zeker van zijn. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar het kan ook zijn dat je er nare reacties over krijgt.
Een vriend van me is homo en zn ouders zijn er duidelijk niet blij mee. Hij kan er niet met ze over praten en zn vader heeft hem een paar maanden genegeerd.
Tja dat KAN gebeuren en weet wat je daartegen wil doen.

Suc6 en vind het btw wel knap als je het nu al zo zeker weet. je kunt er ook even mee wachten?

X… Lot

mmmh gewoon rustig met de mensen om je heen gaan zitten, ze inleiden over sexualiteit, en er dan rustig voor uit komen…

je moet altyd zeker van je zaak zijn zelf zeg je dat je bi bent en nu alleen maar zekerder en zekerder van word. Ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan maar ik weet geen andere oplossing dan het gewoon op een goede timing zeggen, vertel het eerst aan je beste vriedin en dan kunnen jullie het er samen over hebben en als je het niet alleen durft te vertellen aan je moeder kan je haar altijd meenemen(als gewoon beste vriedin ds niet als ( L ) )

Heel veel succes! En de mensen die het niet accepteren dat je zo in elkaar zit zijn geen echte vrienden. Btw wij reageren normaal omdat wij gevoel hebben en niet zo kinderachtig zijn als die stomme mensen op KINDERTENT ! Enn girls reageren meestal er relaxder op njaa good luckk xx !

ja hea? De eerste keer dat ik hier kwam stond ik er echt versteld van xD. Ik kom daar nu ook nooit meer ^^

ik denk dat je erachter bent gekomen omdat je gezoend hebt met een meisje?
Zeg dit tegen je vriend en dat je dat wel lekker vond, en dus blykbaar bi bent…of tenminste dit uit moet vinden.

“en een moer dohXD”

Wat?

Anyway, mijn vriendje zou een gat in de lucht springen als ik zou vertellen dat ik bi ben :stuck_out_tongue: Maar ik zou het gewoon op een rustig moment vertellen… dat je ook gevoelens hebt voor meiden enzo…

[i]Nah, als je er echt zeker van bent en je eigenlijk niet meer zo met je vriendje verder kan omdat je toch niks meer voor hem voelt en je hem niet voor de gek wilt houden …
Gewoon op een rustig moment vertellen ja, en dat je het al langer weet van jezelf maar dat het gevoel steeds sterker werd/wordt ofzo, lijkt mij
En met je moeder ook gewoon een keer rustig erover praten, of wat zij ervan zou vinden als haar dochter lesbisch was of haar zoon homo was … misschien vind ze het 1 erger als het anders

Succes ermee![/i]

Hmm als je bi bent val je op jongens en meisjes,dus als je van je huidige vriendje houd kan je het best aanlaten ik weetniet of hij met je wil als je hoort dat je bi bent [ik heb er niks tegen maar je weet nooit hoe andere zijn] dus, als je zeker weet dat hij ook echt van jou houd zou ik het eerst een proberen te onfrutselen wat hij van bi’s vind. Als je dat niet kan of durft zou ik het een keer proberen te vertellen als jullie alleen zijn.

Vertel het gewoon ,

lekker boeiend wat je vriendje er van vind ,
ze moeten je nemen zoals je bent . toch ?

geen gezeik en geen gelieg , ze komen er toch wel achter .

Succes danmaar :couplekiss_man_woman:

gewoon vertellen, heb presies hetzelfde, en heb het mijn vriend verteld toen we net 2 weekies hadden, en we zijn nu al 21/2 jaar saampies zonder problemen. Hij deed er ook niet moeilijk over, zoling ik maar van hem hou, zei die;) dus… don’t worry.

@Sirrah: Waarom zou je dat niet al kunnen weten op je 14e?

ik zou het gewoon op een rustig moment vertellen,
ik weet zeker dat je vriend het niet erg vind tenzij je het uitmaakt,

meeste jongens vinden bi meiden nogal geil vandaar,