Biseksueel?

Hey meiden,

Sinds ik erg klein was, ik denk ongeveer in groep 4… Heb ik gedacht dat ik op meiden viel. Het gevoel is soms een tijdje weggegaan maar kwam altijd wel weer terug. Heb in de tussen tijd alleen maar relaties met jongens gehad en die jongens ook leuk gevonden. Nu heb ik volgens mij ook gevoel voor meiden… Ik zou hier graag met een van jullie over willen praten aangezien ik het er nooit echt over heb gehad met iemand…

Liefs,
Watermelon

Hey Watermelon !

Biseksueel zijn is niks om je voor te schamen hoor :sob::muscle:
Het is overigens een gevoel dat alleen jij kan hebben, niemand kan in jou plaats beslissen of je gevoel groot genoeg is of niet of biseksueel genoemd te worden.

Zelf zit ik ongeveer in hetzelfde schulpje. Ik heb enkel maar relaties gehad met jongens, maar ik kan me ontzettend aangetrokken voelen tot een mooie, leuke vrouw ook :slightly_smiling_face: Echter weet ik niet of ik gemakkelijk een relatie zou kunnen aangaan met een meisje. Ik heb nu een hele leuke vriend, en toch stond vroeger mijn tinder op beide geslachten en heb ik ook leuke meisjes leren kennen.

Biseksueel zijn hoeft niet per see een stempel te zijn die je op je plakt. Luister naar je gevoel :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lesbisch-biseksueel-topic-niet-bedoeld-als-datingbureau-gekkies-136074.19450.html

Mag in dit topic!