Hoii, ik ben 15 en bijna 16 jaar en heb al 2 x seks gehad. 1 x met mijn vriendje waarmee het nu al een jaar uit is en gister met een vriendin. We waren die avond alleen thuis en m’n vrienin had wat achol geregeld enz. We hadden nou ook niet zo veel op maar we waren wel aangeschoten dus we lagen in bed en m’n vriendin begon over dat ze niet meer ongesteld was sinds gister en ik toevallig ook en opeens begon zij iets te zeggen dat we t moesten vrieren ofzo maar voordat ze die zin kon afmaken begon ze me al te zoenen en het ging eigenlijk heel snel want opeens lagen we alle 2 naakt en zat zij mij te vingeren het was half 2 toen dat gebeurde en 3 uur toen we ophielden en eigenlijk vondt ik die seks veel fijner dan die seks die ik met m’n ex had en ik wil het nu ook veel liever met een meisje doen ben ik dus biseksueel of lesbisch ?! Help please
Waarschijnlijk biseksueel maar maak je niet te druk om dat labeltje. Verandert het jou als persoon? Nee. Dus gewoon lekker verder gaan waar je mee bezig bent.
Het zou maar zo kunnen dat je inderdaad biseksueel of lesbisch bent. Ik zou me als ik jou was er niet te veel zorgen over maken en niet zo snel jezelf labelen.
Daarnaast is het voortaan misschien ook handig om gebruik te maken van interpunctie, je verhaal is zo heel moeilijk te lezen
Misschien kwam het gewoon omdat jullie nogal waren aangeschoten en je niet echt wist wat je deed, maar maak je niet druk. Je komt er vanzelf achter of je (les)bi bent als je bijvoorbeeld vaker iets met een meisje wilt doen of je verliefd bent op een meisje. Dat woord verandert letterlijk niks aan jou dus ga je er zeker niet suf over denken. Geniet gewoon van de dingen die je fijn vind. Iedereen is weer een beetje anders dus dat maakt echt niks uit.
in het liefde en boys deel is hier een speciaal forum voor,
Dat heeft mij heel erg geholpen