Biseksueel, help?

Hai meiden,

Ik zit best wel een tijdje ergens mee… Ik heb al meerdere malen een vriend gehad en dit was allemaal heel leuk enzo. Toch zit ik altijd in mijn hoofd met de vraag, hoe zal het zijn om seksueel actief te zijn met een meisje? Ik heb best behoefte eraan om eens een keer te zoenen met een meisje, of eigenlijk nog meer. Nu vraag ik me af of hier meiden zijn die evaring hebben met deze gedachtes? Ben ik nu biseksueel of slechts bicurious? Ik heb geen behoefte aan een relatie met een vrouw, maar seks met een vrouw lijkt me wel heel erg fijn… Daarnaast nog de vraag of de meiden die er ervaring mee hebben mij ook kunnen vertellen hoe zij aan contacten zijn gekomen? Ik verlang er al ongeveer een jaar naar, ga ook vaak genoeg uit, maar het komt niet op mijn pad… Iemand tips voor een ontmoetings-site of forum waar ik meisjes met dezelfde gedachtes zou kunnen vinden?

Thanks alvast voor de moeite!
Xoxo

Is het echt alleen er aan denken of ook een beetje het er naar verlangen? Want aan denken dat doen vriendinnen en ik ook wel eens, maar willen ligt bij ons anders.
Maar, als je het echt zou willen, dan kan je het eigenlijk wel gewoon doen, toch?
Misschien heb je hier iets aan http://www.allesovergay.nl/63/homo-en-lesbische-relaties/hoe-kunnen-homos-en-lesbos-elkaar-ontmoeten.html .
In ieder geval, succes!
x

Thanks voor de link! Nee, het is echt willen. Eigenlijk wil ik op dit moment liever seks met een meisje dan met een jongen, gewoon om te ervaren hoe het is. Maar het is moeilijk om even in een uitgaansgelegenheid naar een leuk meisje toe te gaan en haar te zoenen… Bij jongens kam dat wat makkelijker, haha…

In het algemeen topic hierover staan volgens mij genoeg tips;) Daar kan je ook je vragen stellen. Succes!

Haha ik heb voor deze vraag een account aangemaakt, dus als jij mij die link kan sturen kan deze topic worden gesloten! :slightly_smiling_face:

Je bent gewoon nieuwsgierig, dat maakt je niet meteen biseksueel. Het kan nooit kwaad om het uit te proberen.

Verder geen ervaring, sorry, nooit behoefte aan vrouwen gehad X

Ik zie biseksueel eigenlijk alleen als je echt een relatie met dezelfde geslacht wilt hebben… niet alleen seks. er zijn zoveel meisjes die wel seks willen met een meisje maar of dat je bi maakt, ik zie het niet zo.

Even heel offtopic maar: Leuke gebruikersnaam.
Haha ik zag bij ‘actieve onderwerpen’ staan dat Faith als laatste had gereageerd. Ik dacht HUH.

^LOL

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lesbisch-biseksueel-topic-136074.1825.html