Biscuit bronde haarkleur

Hoihoi!

Heeft er iemand de haarkleur biscuit bronde laten verven? Weet iemand op wat voor prijs ik ongeveer kan rekenen? Ik heb mijn haren nog nooit geverfd.

ik weet niet eens of die verfkleur bestaat. Misschien kun je dat beter vragen aan een drogist medewerker.

Wat is je echte haarkleur? Het ligt eraan hoeveel je nodig hebt, maar doe het aub bij de kapper, die heeft veel betere producten dan dat ze bij de drogist verkopen (spreek uit eigen ervaring ;,) )

Bedoel je misschien van dat karamel blond? Tsja, iedereen heeft zn eigen benaming ervoor.
In ieder geval, een pakje kost 10-13 euro, ik zou altijd 2 pakjes kopen, dan kun je het sowieso goed verdelen i.p.v. restjes uitsmeren.
Tenzij je een pixie cut hebt, dan is 1 misschien genoeg :wink:

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de kapper! De ene vroeg voor knippen en dat verven 105.-
Dat was me toch veelste veel. Nu heb ik een afspraak voor 70.- vind ik alsnog veel. Maar ik ben ook al 4 jaar niet naar de kapper geweest dis het compeseert wel haha

Ahh! Maar het is opzich beter dat je het gewoon bij de kapper laat doen :slightly_smiling_face:. Het is zeker waard!