BIRTHDAY!!

Yaayyy!
Ik ben bijna jarig! Na al die 11 maanden eindelijk bijna jarig!
Superleuk natuurlijk maar…

WAT MOET IK DOEN OP MIJN VERJAARDAG?

Want ik wordt 14 en wil het de laatste keer met vriendinnen vieren. (Volgend jaar trakteer ik mijn bff wel op een drankje ofzo…)

Maar goed,
Hebben jullie ENIG idee van wat ik moet doen op mijn birthday?

Zoals ik al zei…:
Ik wil het voor de laatste keer vieren en ik wil het graag thuis vieren. Ik heb al een pyjamaparty in gedachten maar dat wordt wel echt een beetje saai of niet? :s

Hebben jullie meer ideetjes van wat we thuis kunnen doen? Ik ben jarig in december dus een party in de tuin gaat niet zo gemakkelijk denk ik…

Ikm had ergens gelezen om ene bedrijfje te laten komen en een high-tea te organiseren, dit heb ik opgezocht en het was wel een beetje prijzig aangezien ik 8 vriendinnen wil roepen…

PLEASE GIMMEHH SOME IDEA’S !! :flushed:

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

xxxxxxxxxxxx

Je kunt ook zelf een high tea organiseren? :slightly_smiling_face:
Dat deed ik vroeger wel eens en het was altijd heel gezellig

Is er niet één ding waar jullie allemaal fan van zijn? dan kan je een themaparty organiseren en combineren met een slaapfeestje/high tea (zelf veel voorbereiden wel). je kan dan activiteiten organiseren van dat ene waar jullie fan van zijn!

Als je me een paar dingen geeft qua thema/interesse kan ik wel wat specifiekere ideeën geven!

We hebben een algemeen verjaardagstopic voor zulke vragen :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

wow! dankjewel x

Uhmm we houden allemaal wel echt van echt meisjes dingen zoals, beauty&fashion