Heyy,
Ik ben bijna jarig en vier later in juli mijn feestje met wat meiden. Het zijn er 7 om precies te zijn .
Nu ben ik een beetje aan het plannen en brainstormen over wat ik ga doen enzo.
Het lijkt me leuk om 2 jars te maken een met truth en de andere *tromgeroffel* met dare.
Nu zie je de vraag waarschijnlijk al aankomen: weet iemand leuke truth en dare vragen?
Ook vroeg ik me af wat nog meer leuk is om te doen bij een feestje, ze blijven slapen en we slapen op zolder dus hoeven ons ook geen zorgen te maken over me ouders ).
Weet iemand ook nog lekkere recepten voor snacks en voor wat we 's avonds misschien kunnen eten?
Alle ideeën over wat in je opkomt voor het plannen van een feestje zijn welkom!
Alvast bedankt x
Hooi!! Ik heb misschien wel een ideetje voor je. Ik heb zelf met mijn verjaardag zelf tapas hapjes gemaakt, iedereen waas hier heel enthousiast over! Wij gingen in de avond de nieuwe Just Dance spelen (geen idee of je dit hebt natuurlijk), het verrassend genoeg mega grappig en super gezellig.
Alvast veel plezier!! Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Tapas is inderdaad een leuk idee! Die ga ik even onthouden dankje! Just Dance staat ook op de planning, moet alleen nog even kijken of ik dit ergens goedkoop kan halen en anders doen we het gewoon met youtube filmpjes .
Ik heb qua eten al het volgende bedacht: chocolade fondue, s’mores, popcorn. Dit is dan voor het eten later op de avond.
Is karaoke ook geen leuk idee? Dat was het eerste wat in mij op kwam. Alleen zorgt dat misschien voor te veel lawaai
Heb net overlegd met me ouders, we slapen in de garage dus hebben ze al helemaal geen last van ons, dus karaoke zal best wel kunnen!
up
Toen ik jarig was, (is al weer effe geleden ben namelijk 5 september jarig ) toen had ik wat vrienden/vriendinnen uitgenodigd, (stuk of 15) En toen hebben we s’avonds karaoke en juist dance gedaan, en ik had wat eten gekocht/gemaakt, en we hebben gewoon wat gekletst en ook een beetje in de buurt lopen kloten :") en toen zijn ze allemaal blijven slapen. Dus mijn tip is, maak het gewoon gezellig. Dan word het sowieso een leuk feestje