Birthday idea

Mijn vriend is volgende week jarig en ik heb GEEN IDEE wat ik moet geven. Vorig jaar waren we pas een maandje samen op zijn verjaardag dus had ik simpel een mooie hemd cadeau gegeven maar hij is aangekomem en past hem dus niet meer en met kerst al een super mooie armband die hij nooit draagt… Ik weet dat er een topic hierover is maar het is zo druk daarin dat ik niks echt kan vinden. What to get him. Hij houdt van gamen en naar de gym gaan maar een spel kopen is niet echt een optie want hij speelt maar 2 spellen… hij is 21, wordt 22. What to doooo please help!

Dat topic is bedoeld om je vraag te stellen, niet om te zoeken naar cadeautjes, dus je kan daar makkelijk je vraag in stellen.

Maar vind hij dagjes weg leuk?

Hij is meestal best lui haha, maar hij zou het best leuk vinden denk ik. Punt is dat hij geen rijbewijs heeft en ik wel maar ik mag de auto niet gebruiken van m’n moeder :sweat_smile: Dus dan zouden we openbaar vervoer kunnen nemen maar daar heeft hij een hekel aan zonder gratis ov :woman_facepalming:t4:

Dan betaal jij zijn kaartje toch

Laat hij niet toe

Een pakket waar je je eigen bier mee kan maken? Of verschillende soorten drinken kopen die hij lekker vindt en eten. Het in een rugzakje doen en geven als een survivaltas misschien ook nog met een paar foto’s van jullie samen??

Dan koop je de treinkaartjes bijvoorbeeld toch alvast? Er zijn best wel vaak acties met treinkaartjes (nu ook bij Kruidvat)

Ik zal wat gaan doen, mijn vriend vind een uitje veel leuker dan echt een cadeau.

1. Je kan met hem uit eten gaan. (Bijvoorbeeld Humphreys. Zit in heel veel steden en krijg je een 3-gangen menu.)
  2. Ga Glowgolfen (Zit ook in veel steden en is binnen) of als het mooi weer is midgetgolfen buiten.
  3. Ga naar een Centerparcs zwembad. (Moet je wel allebei van zwemmen houden. Ik heb dit mijn vriend gegeven voor zijn 22e verjaardag en hij vond dit echt leuk)

Mijn zus heeft haar vriend toen hij 21 werd een iets gegeven waarbij hij zelf een vliegtuig kan besturen. Dit jaar krijgt hij een nacht en twee dagen wellness cadeau. Ook hebben ze een keer een soort cursus gedaan waarbij ze zelf een ring mochten maken (zijn echt hele gave ringen uitgekomen). Misschien wel prijzig, maar wel leuk om samen iets te doen :slightly_smiling_face:

En anders vraag je het hem? Toen ik nog een relatie had en ik niet wist wat ik moest kopen, vroeg ik het aan hem. Niet dat ik letterlijk kocht wat hij zei, maar dan wist ik een stuk beter in welke richting ik moest denken. Misschien kan je ipv een spel iets van een headset kopen? Of een game-muis, of een muismat met een foto van iets waarvan hij fan is.

Ga samen gamen, kook iets lekkers voor hem, ga samen iets doen wat hij leuk vindt,… Een verjaardagscadeau hoef je niet te kopen, zolang je iets uit liefde doet is het ook goed :slightly_smiling_face:

Ik heb voor mijn vriend zijn account wat getraind op een spelletje, daar was hij super blij mee en zeker toen hij een lunchpakket van me kreeg op school. En mijn vriend werd toen ook 22, dus ik denk dat dit dan geen gek idee is voor een (bijna) 22 jarige :slightly_smiling_face:

Ik koop ook elk jaar iets nieuws voor het gamen. Hetzij een headset of een goede muis en toetsenbord inderdaad. Ik weet niet wat voor spellen hij speelt, maar je kan ook kijken naar wat merch ervan.
Luistert hij naar muziek tijdens het gamen? Of luister hij überhaupt naar muziek? Dan kun je een cd halen, of een lijst maken met leuke nummers.

Of geef hem een cadeaubon van de body & fit shop o.i.d.

Dit is zo’n goed idee!

Hahahah heb dit door jou echt net voor mijn vriend gekocht gewoon.

Dank jullie wel voor de ideeen! Het is een dagje weg geworden toch maar naar de efteling in de periodes sept tm feb dus gratis ov (waar hij blij mee zal zijn haha!) morgen is hij jarig dus ben benieuwd wat hij er van zal vinden