Birkenwasser

Nou me moeder vertelde laatste dus over haarlotion wat ervoor zorgt dat je haar gaat groeien en dat het echt al super lang bestaat omdat mijn oma het vroeger al gebruikte.
Maargoed heeft iemand hier misschien wat ervaring met Birkenwasser, want me oma kon het zich amper herinneren.

http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3037664_1_Birkenwasser_Haarlotion_Zonder_Vet.jpg

Birkenwasser is een complete haarverzorging met berkenbladextracten en plataardige proteinen in een hydroalcoholoplossing. De unieke combinatie van actieve bestanddelen en vitaminen zorgt voor een gezonde hoofdhuid en haar:

• de hoofdhuid wordt gestimuleerd
  • schilfertjes verdwijnen en de haren worden minder vlug vet
  • een gezonde haargroei wordt bevorderd en haaruitvol wordt afgeremd.

ik wil ook dat 't sneller gaat.
zie dit maar als een up, want ik wil het ook wel weten!

hahah ja, bij mij groeit het niet sloom maar ik wil me eigen haarkleur terug laten groeien en graag nog voordat ik op vakantie ga.

Dat bestaat niet. Je haar wordt van binnenuit gevoed, niet van de buitenkant.

nou volgens mij kan het geen kwaad?
maar waar koop je dat?

gewoon bij een drogist

als het echt zou werken
lijkt het me een geweldig middeltje!!

OMG , ik ben dom! Toen ik birkenwasser zag staan, dacht ik gelijk aan een middeltje dat birkenstocks schoon maakt :expressionless: xD !

De hoofdhuid word gestimuleerd —>
maar daar krijg je toch juist vetter haar van? 0_o…

dan ben ik ook dom en dat geloof ik niet

geen idee…

Droog haar
Droog en dof haar komt voornamelijk door een te weinige productie van huidsmeer door de klieren in de hoofdhuid. Door de hoofdhuid tijdens het wassen van de haren, goed en krachtig te masseren, worden de klieren gestimuleerd tot het vermeerderen van de productie van huidsmeer.

Vet haar

Oorzaken van vet haar is dat de klieren in het hoofdhuid te veel huidsmeer af geven. Pas voor vet haar altijd, gedurende enkele maanden, een wrijfmassage toe. Shampoo met een vlakke hand heel zachtjes in het haar en over de hoofdhuid masseren.

Ik denk niet echt dat het werkt eigenlijk… :no_good_woman:

ik dacht daar ook aan eerlijkgezegd :blush:
maar ik denk niet dat het werkt…

haha ik dacht dat ik de enige was die daaraan dacht, blijkbaar niet dus :stuck_out_tongue:
zie maar als upje

Hahaha

waarom zou het niet werken?
het proberen waard lijkt me!

ik ook :stuck_out_tongue: