Birkenstocks

Ik ga ze ook kopen denk ook dezelfde of in het zwart :]

ik heb die witte lak nog van vorig jaar en ze zitten echt super! ik draag ze tijdens mijn werk, je kunt er de hele dag op lopen. Heerlijk!
Ik wil nog een paar maar kan nog niet kiezen tussen hardroze, donkerpaars met pailletjes of zilver met witte roosjes… ze zijn alle 3 zo leuk… hihi

I love them , en ik heb ze net een dag moet je nagaan (a) haha Maar ze kunnen dan wel duur zijn maar als je nagaat die slippers van H&M enzo zijn na een paar weken al helemaal plat en dan gaan je voeten lekker pijn doen. Dus per zomer verslijt je misschien 4 paar (ofzoiets) en dan ben je ook weer veel geld kwijt :wink:

Ik ben de gelukkig eigenaar van een paar birkenstocks model Madrid in wit lak. De maat is perfect en het voetbed is heerlijk.

Maarrrrr…dat bandje wat horizontaal over mijn voet heen loopt, doet veel pijn bovenop mijn voet, waar je voetbotjes zeg maar ook lopen.
Op de plek van de gesp ongeveer. Zijn er meer meiden die dit hebben? Gaat dit vanzelf over na inlopen? Want zoniet, ga ik ze toch terug brengen Ik heb ze alleen nog maar eventjes in huis aangehad.

Alvast bedankt voor de reacties!

ik heb precieeees dezelfde birckenstocks als op jouw foto =)
ze lopen echt lekker en zijn van goeie kwaliteit. ik draag de mijne van vorig jaar nog & ze zien er nog goed uit & lopen nog steeds superlekker!
ik ga trouwens ook paarsroze kopen, in het model madrid
of piazza die nieuwe, wat vinden jullie van die?
ik vind die ook mooi !

[i]Ik heb er helaas geen ervaring mee maar wil ze wel HEEL graag!

Of hij bij jou in de stad ofzo zit weet ik niet maar je hebt ze ook bij Woudstra
Je hebt trouwens goeie smaak (; [/i]

hii ik heb ze vandaag gezien bij de perrysport :stuck_out_tongue:
volgens mij kan je ze overal kopen :grinning: misschien wel echte op grote markts bv in Amsterdam? rotterdam , en misschein zijn ze dan goedkoper :grinning:
ik vond ze eerst heel oudbollig xD
maar ze lopen super :grinning:
liefs.

over dat pijn doen : je moet ze goed inlopen , ik had ook pijn onder mn tenen en voet maar dat is compleet over nu :slightly_smiling_face:

ik wil ze ook!!
denk dat ik zwarte of witte ga halen!
maar vallen ze groot of klein?
want ik wil ze van internet kopen…

sorry dat ik het hier vraag maar een extra
topic openen voor 1 vraag is een beetje overdreven

x.

geen ervaring upp

Leenmans in Haarlem heeft ze volgens mij,
dat zei mijn zusje iig

& ik zou zeggen doen; heb zelf van vorig jaar
nog Birckenstocks en die lopen zo heerlijk,
i really love them.

DIE heb ik preciessss <3 En idd ze lopen heeerlijk, en ik vind ze prachtig.
Ik heb ze bij de DIVINO in Utrecht gekocht, ik weet niet of ze die ook in Haarlem en omstreken hebben.

Bij mij vallen ze klein, bij de meeste mensen doen ze dat.
Ik heb normaal maat 37/38 en bij Birkenstock heb ik 36.
En mn moeder heeft ook 39 ipv 40, dus ik zou ze als ik jou was een maatje kleiner bestellen, maar het slimst is natuurlijk in de winkel passen, vooral bij schoenen.

up

ik heb wit matte in die T vorm zeg maar nog van vorig jaar.
en ik heb nu soort van zee/groenblauwige lak met 1 bandje.
ze lopen heel lekker. alleen in het begin inlopen.

ik denk dat je groot bedoelt.
maar ze vallen groot.

ik heb zwarte lak, de echte. ze lopen echt heeeerlijk!

Oh ik wil die ook
hoe duur zijn ze?

Ze lopen echt heeeeeel fijn, ik spreek uit ervaring (je moet ze inderdaad wel eerst even inlopen)

Spijt me, maar ik vind die dingen echt eng lelijk. Hoop voor jullie dat ze inderdaad zo lekker lopen dan… :stuck_out_tongue: