Birkenstock's of Vans?

K wou al een tydje vans kopen; alleen nu is het alweer bijna zomer, en van mijn ma mag ik OF vans OF birkenstocks, ik heb zelf wel birkenstocks die me nog wel passen maar k wil graag nieuwe dus k zit te twijfelen; birkenstocks/Vans?
Ik wil graag zulke birkenstocks :
http://www.binbin.net/photos/birkenstock/bir/birkenstock-gizeh-turquoise-birko-flor.jpg

Ik vraag niet of JIJ ze mooi vind maar wat de beste keus zou zijn …
& Dat doe ik ook niet omdat iedereen het draagt of al die ‘‘shit’’ die de mensen zo weer gaan verzinnen xD. :crazy_face:
Hopelijk kunnen jullie helpen! dank U xXx-

Ik stem voor Vans.

Beste keus he…
Nou je hebt al Birckenstocks, dus waarom nog een paar? Vans dus.

Moeilijk :]
Dan ga ik toch voor de birkenstocks! Straks met het lekkere weer… En ze lopen zo lekker!

Vans, aangezien je al Birckies hebt.

Hmm ja dat is ook zo. xd

Vans, omdat Vans echt lekker zitten, ik hoor van veel mensen dat Birckenstocks eigenlijk niet zo lekker lopen(ik heb ze zelf thankgod niet) en Vans kan je volgens mij ook met meerdere dingen combineren, ligt wel aan welke Vans je wilt.

Vans, ik vind Birkenstocks vreselijk.

eens met E_kid

Al zou ik zelf voor Birckenstocks gaan, puur omdat ik die mooier vind, maar dat is dus mijn mening, sorry als je die niet wilde horen.

Vans, Birkenstocks heb je al.

birckenstocks lopen juist heerlijk :stuck_out_tongue:
en vans zijn ook leuk :slightly_smiling_face:
als je andere birkies echt niet meer kunnen, zou ik voor birkies gaan.
als die gewoon nog de zomer door kunnen zou ik voor vans kiezen :slightly_smiling_face:
maar het word wel zomer, en ik denk niet dat je vans naar het zwembad enz. aantrekt,… :stuck_out_tongue:

Nee zeker niet, tuurlijk wil ik het wel horen in tegendeel; je helpt me alleen maar, Dankje! en verder dank aan iedereen die me helpt (L)

Hier zeg je iets heel anders…

Nee, daar gaat het om de afbeelding van die birkenstocks; waarschijnlijk zouden er dan mensen zeggen lelijk ensoow :slightly_smiling_face: .
Dankjewel hé voor je hulp :angel:

Vans.

Vans. Ik was van plan ze te kopen, totdat ik Kurt Cobain-allstars zag. Nu twijfel ik. :’)

ik vind ‘birckies’ (zoals jullie het hier noemen haha) echt heeel lelijk. Dus ik stem Vans (:

VANS! Birckenstocks.