Birkenstocks geven af iemand tips

heee meiden,

Ik heb birkenstocks teenslippers de zwarte versie. Ik heb ze nu al een jaar maar ze geven heel erg af me voeten zijn helemaal geel. en jaa ik heb een beetje zweet voeten maar niet zo erg. Het wil er ook niet af alleen als ik in het zwembad heb gezwommen. Heeft iemand tips dankje.

upje

Erh… in het zwembad gezonnen?

Ik weet niet wat je kan doen, misschien een spray tegen zweetvoeten?

is het niet gwn gelig eelt ofzo?
of komt het echt door de birkenstocks

oeps bedoelde gezwommen ja ben dyslectisch.

heb echt niet erge zweetvoeten want heb het verder nooit, en het komt daarom denk ik ook door de birkenstocks.

heb preciés het zelfde!
echt heel lelijk als ik dan mijn slippers uit doe heb ik helemaal gele/oranje voeten

jaaa dat heb ik dus ook zeg maar aan de onderkant, waar heb jij ze gehaald dan ik bij de schuurman :wink: denk je goede kwaliteit te hebben ;(

Sorry, ik zou niet weten wat je moet doen, maar up!

Hmm nouja vreemd. Ik heb mn birckenstocks al 3 jaar en heb er nog nooit last van gehad…
Misschien dat het komt doordat ze nat zijn geworden ofzo? Als je bijv hebt gedoucht of gezwommen is het niet zo goed om met natte voeten birkenstocks aan te doen:P

Ja ik heb dat ook ik denk dat je daar vrij weinig aan kunt doen

Ik heb daar geen last van (heb 2 birkenstocks)
maar misschien heb je ze nieuw ofso want er staat met geel op je maat , birkenstock enso misschien wassen(ja idd heel slecht wordie zwarterig van) gewoon blijven lopen tot dat het gele vervaagd?

ik snap niet zo goed wat je bedoeld, maar ik heb er in ieder geval geen last van met mijn birkenstocks

http://www.bysmits.com/media/catalog/product/1/4/14586.jpg

Geeft dat gele af?

nee niet die gele sticker zeg maar het kurk van de zool, heb er nooit mee gedoucht maar het kan wel zo zijn dat ze een x nat zijn geworden. heb zo ook al een jaar :wink: ik vind het wel super lief dat jullie mij helpen :wink:

Ik heb dat ook gehad! Maar mijne waren inderdaad nat geworden… Echt zo’n henna kleur onder je voet toch?

jaaa kopt zo’n henna kleur, maar voor dat ze nat zijn geweest heb ik dat ook al gehad dat ze geel werden :wink: wat deed jij er aan dan?

Omdat het nat geworden is dan :grinning: hahah
ik heb daar geen last gvan
*kijkt naar voet* *ziet niks* hahahh, als het goed is komt er een soort afdruk als je voet zweet toch dan zou ik het blijven aandoen misschien dat het weggaat

ik hoop dat het nog over gaat :wink: als iemand nog tips heeft om het nu weg te laten gaan graag :wink:

Anders even in de birkenstock winkel vragen( hier waar ik woon heb je een big store :slightly_smiling_face: ) daar zouden ze het wel weten ga ik van uit

ik denk niet dat ze die hier in de buurt hebben ( woon in een gat) maar kan wel bellen ofzo :wink: