Birkenstock 25 euro ?

Hello ladies,

vandaag toen ik bij m’n baas was zag ik een folder liggen van een winkel waar Birkenstocks in de aanbieding waren voor 25 euro. Alleen ik heb geen idee welke winkel het is en ik kan het ook niet vinden op internet. De folder was blauw/oranje/wit. Ik vond het een beetje een bouwmarkt uitstraling hebben maar op diezelfde bladzijde stonden ook jassen geloof ik.
Heeft iemand enig idee van welke deze folder is?
Alvast bedankt! :grinning:

Makro?

ja dat id bij de makro ff op internet gekeken maar de prijs is altijd zonder btw dat komt er nog bij. Maar je moet een pas hebben anders kom je er niet in

http://catalog.makro.info/Makro_NL/133/magazine.php#/spreadview/20/

Oh thank you dat was het idd.
Ik heb even gekeken en model Gizeh (die ik dus wil) is inc. 35 euro dus kan ik beter naar schoenenreus die heeft ze ook voor 35 euro en is wat dichterbij x]

ze hebben ze nu wel afgeprijst bij scapino! ik heb de gizeh daar voor 30 gekocht geloof ik, alleen de actie is geloof ik wel bijna afgelopen…

ik heb bij nimco house of shoes in februari birkenstocks gekocht voor 25,- .
in alkmaar waar ik ze heb gekocht was er verbouwingsuitverkoop, maar ik denk dat die actie nu weer is afgelopen … ;3

Makro…

echt :astonished: sinds wanneer? ik heb ze namelijk vorige week besteld voor 45 euro (nog steeds niet binnen)

@LONDON_ ooh, dat zou lullig zijn!

Volgens mij was dat ivm de Schoenen zesdaagse bij oa Scapino? Die actie is idd bijna afgelopen

Nou ik was dus vandaag bij Schoenenreus waar ze voor 35 euro waren, alleen lelijk blauw hadden ze -.-’
Ik heb ze uiteindelijk bij Sneakers voor 40 gekocht…
En bij Scapino zijn ze 45.