Bioscoopdate?

Heee, ik praat al een tijdje met een hele leuke meid die ik heb leren kennen via jong&out (daar kun je contacten leggen met andere lesbische meisjes). En heel toevallig woont ze bij me in de buurt, we appen iedere dag en volgende week hebben we een bioscoopdate. Maaar ik weet dan nooit wat ik moet zeggen! volgensmij hebben we op whatsapp al alles besproken hahaha… Hebben jullie nog tips om die date ‘perfect’ te maken?
En tips zodat er geen dodelijke stiltes vallen?
want daar ben ik wel een beetje bang voor eigenlijk :’)

Als jij het leuk vindt om voor haar te betalen kan je dat best doen. Klink misschien een beetje raar, maar ik vind het altijd wel leuk als ik voor mijn vriend betaal. Als een soort cadeautje haha.

1 iemand betaalt de tickets en 1 iemand iets om te eten/drinken? dan is het mooi verdeeld :slightly_smiling_face:

De reden waarom ik niet naar de bios zou willen op de eerste date.

Film is juist ideaal voor een eerste date, vind ik persoonlijk. Als je niet praat kijk je naar de film, en daarom is het niet ongemakkelijk.

Wees inderdaad blij dat je naar de bioscoop gaat! Zo voorkom je mogelijke awkward stiltes en kan ja naderhand gewoon over de film praten :slightly_smiling_face:

Veel plezier op je date! En ik denk dat wanneer er echt een klik is met iemand, dat je zo vantevoren geen kant en klare onderwerpen hoeft te bedenken. Wanneer je straks wel sprakeloos bent kun je je ook afvragen hoe het komt dat je op Whapp wel goede gesprekken kan voeren en in t echt niet. Maar niet druk om maken, komt helemaal goed. Daarna nog lekker terrasje pakken, kun je evt nog over de film napraten enzo :slightly_smiling_face: