Bioscoop vraagje?

Oke sorry voor de onduidelijke titel maar ik wist niet hoe ik het anders moet noemen.
Ik wil dus vandaag naar de bios,naar een 16+ film samen met mijn opa (’:
maar ik ben dus nog geen 16,maar mijn opa is wel al volwassen ( Logisch XD) dus zou ik er dan wel in mogen?

Soms dan vragen ze wel om je ID-kaart, maar je kunt het best proberen. Mijn broers gingen ook allebei (de ene was al 16 geweest, de ander werd over een maand 16) en ze kwamen er niet in. Maar je kunt het altijd proberen ;p Je kunt altijd nog naar een andere film gaan…

volgens mij mag je er met een volwassene wel heen.

Sowieso proberen.
Ik denk dat je er met een volwassen wel inkomt :relieved:

ik denk niet dat dat mag… (A) maar je kan het proberen :slightly_smiling_face:

ja mag wel hoor, je mag niet zonder iemand boven de 16. dus je komt er wel in hoor volgens mij/

Ik mocht er niet in, ik was mijn pas vergeten en 15, maar ik vertelde ze dat ik 16 was. M’n vriendje was 16 en we mochten alsnog niet binnen.
Dan hebben we de kaartjes aan die schermen gekocht en toen deden ze nog even moeilijk aan de kaartcontrole, maar uiteindelijk zijn we toch binnen geraakt. :stuck_out_tongue:

Dat is niet waar.
Me zus is 18 en ik 14, en ik mocht ook niet naar een 16+ film.
Dusja :slightly_smiling_face:

oh ik mag wel gewoon mee hoor…

mijn broertje is 14 en is ook wel eens naar een 16+ film geweest, met iemand van 15 ofzo
zo streng doen ze er niet over.
gewoon heel verbaasd: ow dat wist ik echt niet! en: nu hebben we al een kaartje gekocht!

&wat misschien ook helpt, op een drukke avond/middag gaan, dan hebben ze geen tijd voor gemoeilijks met controles.

Ik mocht eerst ook niet naar een 16+ film, ik was toen 14 volgens mij. En ik was gewoon met mijn ouders en mijn broer.