Bios afspraak afzeggen..?

Hoi. Ik heb morgen 13:45 afgesproken naar de bios te gaan met 4 meisjes die bij mij op de basisschool zaten, vriendinnen kan ik ze niet echt noemen. Elke vakantie proberen we iets te gaan doen, de vorige keer gingen we shoppen. Toen liepen ze mooi met z’n vieren naast elkaar arm in arm en ik achter… Verder waren ze wel redelijk aardig. 1 meisje mag ik niet bepaald en die zit nu ook bij mij op de middelbare in dezelfde klas. Ik twijfel of ik morgen mee ga… Ze hebben de kaartjes al gereserveerd. Ik weet niet of ik zoveel zin heb omdat ik door hun soms buitengesloten ben, maar nu doen ze wel redelijk tegen me. Of zal ik toch gaan? Wat zouden jullie doen…?

Srry voor lange bericht

Je kan gaan en kijken hoe het gaat. Als het nu nog niet leuk is dan weet je dat je de volgende keer niet meer mee hoeft.

Het is heel stom, maar niet alle vriendschappen overleven. Ik ben nu 21 en ik heb in mijn vrij korte leven best veel vriendinnen gehad, en je raakt gewoon mensen kwijt. Sowieso verander je natuurlijk in de puberteit, je krijgt andere interesses, je leert andere mensen kennen. Van de basisschool spreek ik nog een vriendin en die ken ik dan vanaf groep 1. En van de middelbare school heb ik nog 1 hele goede vriendin over, en een gewone vriendin. En dan heb ik nog een gewone vriendin die ik ken van het MBO en een vriendin van haar is ook een vriendin van mij geworden. En voor de rest worden het gewoon of zijn het gewoon kennissen. Je ziet ze soms tijdens het uitgaan of op verjaardagen, of je spreekt een paar keer per jaar af.

Het is nu eigenlijk wel heeeeel erg kort dag om af te zeggen. Als ik jou was zou ik gewoon gaan, even aan kijken en daarna beslissen wat je doet. Je hoeft ook niet per se een melding te maken van meiden ik hoef jullie nooit meer te zien. Soms bloeden vriendschappen gewoon dood. En als ze je dan eens appen om iets te doen kan je ook gewoon zeggen oh nee niet z’n zin etc.