Biologische vader niet kennen

Hoi, normaal praat ik hier met niemand over maar ik ben toch wel benieuwd of er ‘lotgenoten’ zijn.

Ik ben vast niet de enige die haar biologische vader niet kent. Mijn ouders konden samen geen kinderen krijgen, na jaren proberen hebben ze toen een anonieme donor ingeschakeld. Mijn broer is gelukkig wel mijn volle broer, we komen allebei van dezelfde donor. Vorig jaar had ik met mijn moeder een goed gesprek over dit onderwerp en toen besloten we uit te zoeken of we wat konden vinden over mijn biologische vader. Toen zijn we van het UMC wel een aantal dingen te weten gekomen (lengte, haarkleur, studie etc.) maar geen persoonsgegevens want die hadden ze niet (meer). Dit vind ik best wel jammer, ik weet niet of ik mijn biologische vader zou willen ontmoeten maar ik zou het wel fijn vinden om zijn naam te weten of een foto te zien. Zodat ik weet in hoeverre ik op hem lijk. Ook lijkt het me bijzonder om eventuele halfbroers- en zussen te leren kennen, misschien lopen er wel 20 halfbroers/zussen van me rond maar daar heb ik geen idee van. Daar ben ik echt heel benieuwd naar maar helaas zal ik daar nooit achter komen.

Maargoed, zijn er meer mensen die dit hebben? En zo ja, wat vind je ervan? Heb je wel eens een poging gedaan om je biologische vader of halfbroers/zussen op te zoeken?

ACHILLES…!!!

Where is she.
Nou in ieder geval is achilles DE persoon bij wie je terecht kunt.

^ Misschien even een appje naar Achilles sturen of op fb contacten?