Biologie voor jou stevigheid en beweging.

Heeejj,

Heeft iemand voor mij een samenvatting van biologie voor jou stevigheid en beweging 3 vmbo… Ik zit nu in de vierde en heb daarvan een samenvatting nodig ik moet dat hoofdstuk overnieuw toetsen omdat ik er vorig jaar slecht uitkwam met deze toets… nu probeer ik hier zelf een samenvatting van te maken maar het wil niet echt lukken… op google kan ik ook niet veel vinden…

-xoxo-

www.scholieren.com en dan geen trefwoorden intypen ;d

ow die doet het niet (bij mij)?

Dankje ik zal ff zoeken (K)

upperdeupper

misschien dat je wat vind op woordjesleren.nl

Waarom kun je niet samenvatten? Da’s een vaardigheid die iedereen moet leren lijkt me toch?

Anyway, ik heb hem misschien ergens op VWO-niveau, maar daar heb je niet veel aan denk ik?

sja ik heb ze nog wel van de havo, maar daar heb je niks aan.

Maar als je zelf maakt, hoef je al bijna niet meer de samenvatting te leren, want door zelf samenvatten, leer je de tekst ook heel goed. Naja als je het hoofdstuk in typed op google krijg je wel vaak samenvattingen. Maar je kunt het beter nog zelf doen… De samenvattingen van anderen op internet kunnen ook heel slecht zijn…

Shit ik had ze wel voor mijn examens maar daarna weggegooid. Maar in het boek staat toch sowieso de samenvatting na een hoofdstuk ofzo dacht ik? Die kun je het beste leren deed ik ook altijd…

bij biologie voor jou staan er toch samenvattingen in het boek na elk hoofdstuk? wij hebben dat boek namelijk ook(havo) en ik gebruik die altijd. lekker makkelijk, hoef ik dat zelf niet meer te doen. ik neem aan dat je nu dat boek hebt om te leren.