Biologie, vmbo-tl 2 juni.

[i],
Ik heb zó verschrikkelijk geen zin in biologie. even 2 boeken + samengevat kennen. Maar goed, weet iemand hoe je het beste kan leren voor biologie, naast plaatjes kijken -___-’

Ik zie der verschrikkelijk tegenop, kan mijn aandacht nauwelijks op het vak houden ( behalve bij voortplanting, maarja. vorig jaar dit onderdeel afgesloten met een 9.8, vind het gewoon interessant.)

Hellup.
Ik heb er de fut niet echt meer voor. Ook nog te bedenken dak Duits dinsdag ook heb, maar goed, dat kan je bijna niet leren.
[/i]

ik heb 4 boeken die ik moet leren…
maargoed, ik ga het ‘leren’ door heeel veel oefenexamens te maken van vorige jaren
ennuhh… voorderest goed die plaatjes bestuderen

duits is toch dinsdag?

Ik heb dinsdag biologie havo gedaan ( en moest iets van 2 boeken van 150 blz’s uit mijn hoofd kennen?) en oudere examens hebben me echt geholpen :slightly_smiling_face:!!

ik heb het boekje samengevat bestelt en dat een beetje doorgelezen en plaatjes bekeken en ik heb ook oude examens gemaakt maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt

ik moet 4 boeken leren?

Oja!
Typfoutje :blush:

Ik doe havo :slightly_smiling_face:.

Kijk, je moet de examens maken ( zonder te spieken!!), alles nakijken en nagaan wat je fout hebt gedaan. En het stof dat je fout hebt gedaan schrijf je weer op een A4’tje en lees je om de zoveel tijd door.

haha oke we hebben al een aantal examens in de klas gemaakt.
hebben julie ook compex? ik wel:(

ik vraag me echt al heel lang af wat compex is?!

compex is examen op de computer de helft moeten we op de computer maken bijv. filmpjes bekijken en daarover vragen beantwoorden en de andere helft moeten we gewoon in een boekje maken…

veel succes iedereen.

morgen :ehbo:

suc6 iedereen ! hoe je het moet leren ? Geen idee ;x

4 boeken ga ik echt niet door lezen,
ik ga alleen samengevat door lezen ( ben nu op de helft :grinning: )
& ik heb een examenbundel besteld dus daar ga ik zometeen nog even wat in door bladeren.

En dan maar hopen dat het goed komt :anguished:?

Wat moeten jullie halen om voldoende te staan ?

Ik moet een 3.7 halen

woow ;o

ik een 4,6

Ik moet een 5,3 halen. & ik heb er niet echt zo’n zin in. Moet erna gelijk werken wat nog erger maakt.

ik moet een 5,3 halen

ik moet een 4,7 halen maar dat haal ik echt neveeer
want het was supeeer moeilijk!

Ik zag er heel erg tegenop omdat ik haast niet geleerd had en niet goed geslapen.
Maar denk dat ik het wel goed gemaakt heb vond hem niet zo heel moeilijk.

ik heb bio ook zooo slecht gemaakt. de helft had ik fout, niet echt fijn dus.
er zijn ook nog maar 361 klachten binnen gekomen voor bio.